Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

minime d14a4 ->d14z6
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=15&t=2320
Strona 1 z 3

Autor:  Adelator [ Wt, 02 paź 2012; 11:00:22 ]
Tytuł:  minime d14a4 ->d14z6

czy jest mozliwosc zamontowania glowicy z vtec do mojego silnika jezeli tak to co bym potrzebowal do przerobki?

Autor:  Jawor [ Wt, 02 paź 2012; 01:50:08 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Wszystko sie da pytanie czy sie to oplaca... potrzebne by Ci byly tak glowica kompletna, wiazki, komputer, kolektor ssacy kilka dodatkowych rzeczy takich jak uszczelki, plyny no i ktos kto to ogarnie chyba ze dasz rade sam. na Twoim miejscu dolozyl bym do tego interesu jakies 500zl i kupil swap na D16Z6/Y8

Autor:  Adelator [ Wt, 02 paź 2012; 02:52:25 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Nie chodzi mi o swap

Autor:  Jawor [ Wt, 02 paź 2012; 04:07:21 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Jak dla mnie minime tym bardziej na bloku D14 to sa duze koszta bez wymiernych korzysci i swap bylby lepsza opcja bo praktycznie jest tyle samo przy tym roboty. Co Ci bedzie potrzebne do minime wspomnialem wyzej. A czemu swap nie wchodzi w gre?

Autor:  Adelator [ Wt, 02 paź 2012; 05:25:20 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Jesli chodzi o swap to nie pytalbym bo jeden mam juz za soba co prawda na taki sam ale juz jakies doswiadczenie jest ;) a jezeli chodzi o minime to chcialbm byc pod jakims wzgledem orginalny :) takze jezeli ktos zna sie na tym a mysle ze pare klubowiczow mialo doswiadczenie ze swapami glowic to prosilbm o dokladny spis czesci ktore juz bym mogl zaczac zbierac!

Autor:  And84 [ Wt, 02 paź 2012; 06:50:33 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

W D14 lepsza była by głowica Y8 bo podniesie kompresje

Autor:  Muzyk-Grzes [ Wt, 02 paź 2012; 06:52:39 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

W tym klubie już kilka mini me jest zrobionych ,sam zakładałem z Pawłem dwa razu u siebie.
Czy jest zasadność zakładania vtec na D14 to już kwestia właściciela. Na D13 są tłoki doprężające i można zyskać na takim mini me a w D14 jest tłok jak w D15 więc doprężenia nie będzie. U ciebie trzeba wymienić wiązki silnikową i kabina -> silnik + komputer P28 i przerobić pod Eeprom. Potem wymiana kolektora dolotowego na taki ,który ma większe kanały niż obecny, wtryskiwacze z D16Z6 no i przy wymianie wiązki silnikowej czujniki z odpowiednimi wtyczkami ,czyli najlepszy kolektor z D16Z6 (ewent D15B7 + wtryskiwacze 210 ohm). Głowica Z6,Y8 ,uszczelka głowicy i nowy pasek rozrządu.
Wiązki i "operację" zapewne Maxoff ogarnie jak się dogadasz, zapewne kompa też.

Autor:  Adelator [ Wt, 02 paź 2012; 08:02:25 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

http://www.civicklub.pl/forum/showthrea ... zonator-b7

Ta by się nadawała?

Autor:  And84 [ Wt, 02 paź 2012; 08:06:02 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Tutaj dość dobrze opisuje minime w d14
http://www.dodo-upgrades.nl/

Budowa dołu w D14a4 jest inna niż D13/D15 a sama głowica jest podobna jak Z6 ( tylko bez vitka :P :) i wkładając głowe Z6 nie podnosi sie kompresja CR 9,1 (w D15 odpręża sie z 9,5:1 na ok. 10,2:1 przy zwykłej obróbce głowy) tłoki w D14 tez są inne .

Autor:  Adelator [ Wt, 02 paź 2012; 10:07:11 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

And84 napisał(a):
Tutaj dość dobrze opisuje minime w d14
http://www.dodo-upgrades.nl/

Niezle koles wykrzesal z d14a3 133 KM bez turbo

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/