Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

minime d14a4 ->d14z6
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=15&t=2320
Strona 2 z 3

Autor:  Maxoff [ Cz, 04 paź 2012; 07:26:59 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Udało Wam się znaleźć jak gościu steruje tym Vteckie? W przejściu na OBD1 używa P06, czyli to nie ma Vteca natomiast przy montażu głowicy Vtecowej nie znalazłem nic o sterowaniu (ale muszę przyznać, że nie czytałem super dokładnie).

Autor:  And84 [ Cz, 04 paź 2012; 08:40:08 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Nie dopisał tego .
No ale jak miał już obd1 to albo przerobił albo zmienił ecu :)

Autor:  Muzyk-Grzes [ Cz, 04 paź 2012; 06:34:17 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Albo zrobił tak jak u mnie i Czada obaj mamy P06 sterujące vtec.

Autor:  Adelator [ Cz, 04 paź 2012; 07:51:16 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Jakby ktoś miał części potrzebne do tej operacji to proszę o kontakt

Autor:  Kuba [ Wt, 09 paź 2012; 07:41:49 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Maxoff napisał(a):
Udało Wam się znaleźć jak gościu steruje tym Vteckie? W przejściu na OBD1 używa P06, czyli to nie ma Vteca natomiast przy montażu głowicy Vtecowej nie znalazłem nic o sterowaniu (ale muszę przyznać, że nie czytałem super dokładnie).


Nigdy nie wnikałem w kwestie sterowania VTECiem ale mam pewien pomysł. Czy do włączenia się VTECa potrzebujemy tylko 1 sygnał sterujący (pomijając oczywiście to co wcześniej zrobiłby komp czyli sprawdzenie obrotów, ciśnienia oleju itp.)?? Jeśli tak to można za grosze zrobić sterownik który poda odpowiedni sygnał na podstawie przekroczenia odpowiednich obrotów. Taka mała rzeźba jeśli inaczej się nie da :]

Autor:  And84 [ Wt, 09 paź 2012; 08:06:34 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

No ale to i tak trzeba przerobić wiązke na obd1 żeby było MPFI bo jest tam DPFi i komp P06+vtec lub P28

Autor:  Muzyk-Grzes [ Wt, 09 paź 2012; 08:29:55 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Kuba są takie (nie pamiętam nazwy) "dinksy" podłączane pod sygnał do obrotomierza, które załączą vtec'a i stosowali już je do kompów P06. Ale P28 (jak i P06 ze switch'em) załączy witka tylko wtedy, kiedy jest odpowiednia temperatura i ciśnienie oleju i nie załączy vtec'a nawet jak czujnik przy zaworze (ten on/off) jest zwarty już w kompie żeby wskazywał prawidłową wartość, bo inne na to nie pozwolą. Wywala w takim przypadku błąd 21.

Autor:  Maxoff [ Śr, 10 paź 2012; 06:19:13 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Kuba napisał(a):
Nigdy nie wnikałem w kwestie sterowania VTECiem ale mam pewien pomysł. Czy do włączenia się VTECa potrzebujemy tylko 1 sygnał sterujący (pomijając oczywiście to co wcześniej zrobiłby komp czyli sprawdzenie obrotów, ciśnienia oleju itp.)?? Jeśli tak to można za grosze zrobić sterownik który poda odpowiedni sygnał na podstawie przekroczenia odpowiednich obrotów. Taka mała rzeźba jeśli inaczej się nie da :]

Przez sterowanie nie miałem na myśli zaworu a innych map. Gość nigdzie nie pisał, ze włożył komp z obsługą Vteca. Sterowanie samym zaworem jest proste.

Autor:  Muzyk-Grzes [ Śr, 10 paź 2012; 06:34:23 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Będąc teraz na spocie w Łasku (Łódzkie) rozmawiałem z chłopakami z Zelowa i opowiadali o D14 z głowica Z6 na seryjnym kompie z włącznikiem ręcznym dla vtec.

Autor:  Maxoff [ Śr, 10 paź 2012; 07:35:41 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

I jakie AFR wychodziło na jeździe z Vteciem? Bo to, że silnik nadal będzie jechać to wiem, pytanie tylko jak długo tak pociągnie :)

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/