Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

minime d14a4 ->d14z6
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=15&t=2320
Strona 3 z 3

Autor:  Muzyk-Grzes [ Śr, 10 paź 2012; 07:59:11 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Paweł ,kto by się tym przejmował, chłopaki robili takie mody (z opowiadań) jakby chirurg podchodził do operacji z siekierą i taśma klejącą. Pracują na szrocie to części maja pod dostatkiem i tak tez sprawdzają co się do czego da "przeszczepić". Nieraz mieli pomysły na które normalny mechanik by nie wpadł.

Autor:  Jawor [ Śr, 20 mar 2013; 08:18:03 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Mam pytanie a nie chce zakładać nowego tematu a pytanie jest powiązane trochę z tym tematem wiec pisze tutaj.
Wiec tak: Jakie mogą być konsekwencje jazdy na mapach paliwowych z pojemności 1.6 na bloku o pojemności 1.4, czy nie będzie to wielki problem poza tym ze będzie przelewać paliwem?

Autor:  Muzyk-Grzes [ Śr, 20 mar 2013; 08:30:48 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Do około 3,5 tyś rpm to sonda decyduje o składzie mieszanki, a powyżej to już raczej nie powinieneś odczuć przelewania map.
Pytanie tylko jak to się ma do map zapłonu dla Z6 a innego D14.

Autor:  m26 [ Śr, 20 mar 2013; 08:41:04 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Wydaje mi się że jednak odczuje,jak wytrze blok z powodu wypłukiwania oleju.

Autor:  Muzyk-Grzes [ Śr, 20 mar 2013; 09:13:34 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Już nie dramatyzuj, to nie zakładanie do 1,3 4 gaźników Webera naraz tylko nieznaczna różnica w dawkach ,generalnie patrząc na mapy D15B7 a D16Z6 to akurat mapy 1,5 są bardziej "soczyste"

Autor:  Jawor [ Śr, 20 mar 2013; 10:17:34 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

tak dokładnie to nie chodzi mi o mapy Z6 a z D16Z2 bo u siebie mysle nad załozeniem bloku z d14 tylko narazie nie mam jak przerobic kompa bo u siebie nie mam miejsca na podskawke pod eprom i ciezko go przerobic a kasy na nowy nie mam w tej chwili

Autor:  m26 [ Śr, 20 mar 2013; 11:16:18 ]
Tytuł:  Re: minime d14a4 ->d14z6

Muzyk-Grzes napisał(a):
Już nie dramatyzuj, to nie zakładanie do 1,3 4 gaźników Webera naraz tylko nieznaczna różnica w dawkach ,generalnie patrząc na mapy D15B7 a D16Z6 to akurat mapy 1,5 są bardziej "soczyste"


Widziałem już takie kombinacje w VW w Renówkach i Oplach i o dziwo tylko renówka wytrzymała długa eksploatację.Nie wiem jak Honda,ale 1.4 a 1.6 to dość duża różnica,
biorąc pod uwagę problemy tych silników ze szczelnością na tłokach,uważam że dłuższe używanie takiego czegoś nie będzie im służyło.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/