Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

dolegliwosc zimnego silnika
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=15&t=2412
Strona 2 z 3

Autor:  Iras [ Śr, 09 sty 2013; 04:01:38 ]
Tytuł:  Re: dolegliwosc zimnego silnika

ja miałem takie samo szarpanie. Zmieniłem filtr powietrza, paliwa i nic.Okazało się że kable zapłonowe szlag trafił, a dokładniej jeden z nich był zaśniedziały w mocowaniu na świecy. Sprawdź to bardzo dokładnie, albo zmień kable/pożycz od kogoś dla porównania.

Autor:  Adelator [ Śr, 09 sty 2013; 12:38:37 ]
Tytuł:  Re: dolegliwosc zimnego silnika

szarpanie odczuwam tylko na zimnym na cieplym moze tez jest ale tego nie czuje!
cos moze z tymi sprezynkami moze byc bo wlasnie jakby to szlo od sprzegla! kable sa w miare nowe bo maja ok 1,5 roku ale i tak sprawdze! planowana wymiana sprzegla jest na wiosne mam nadzieje ze dojezdze do tego czasu. aha czy jest mozliwa zmiana kola zamachowego na wieksze bez wiekszych przerobek ( 200mm na 212mm) ?

Autor:  Jawor [ Śr, 09 sty 2013; 05:48:17 ]
Tytuł:  Re: dolegliwosc zimnego silnika

adelator napisał(a):
aha czy jest mozliwa zmiana kola zamachowego na wieksze bez wiekszych przerobek ( 200mm na 212mm) ?

Wielkosc kola jest taka sama. wykrecasz swoje przykrecasz 212 i kupujesz sprzeglo pod kolo 212mm.

Autor:  m26 [ Śr, 09 sty 2013; 11:23:31 ]
Tytuł:  Re: dolegliwosc zimnego silnika

Ponawiam pytanie :D

Autor:  Adelator [ Śr, 09 sty 2013; 11:34:54 ]
Tytuł:  Re: dolegliwosc zimnego silnika

m26 napisał(a):
Przy delikatnym dodawaniu gazu też szarpie?

nie bylo roznicy czy delikatnie czy gwaltownie!

Autor:  m26 [ Śr, 09 sty 2013; 11:49:38 ]
Tytuł:  Re: dolegliwosc zimnego silnika

sprawdź na odpiętym czujniku temperatury

Autor:  Adelator [ Cz, 10 sty 2013; 11:45:15 ]
Tytuł:  Re: dolegliwosc zimnego silnika

narazie sie uspokilo znalazlem pare watkow na ckpl i ludzie z podobnymi objawami wlasnie mieli problemy ze sprzeglem!

Autor:  m26 [ Cz, 10 sty 2013; 05:34:52 ]
Tytuł:  Re: dolegliwosc zimnego silnika

Sprzęgło ja k się zepsuło to jest zepsute,nie naprawi się samo.Uspokoiło się bo na dworze nie ma wody,jak coś spadnie to znowu będzie to samo.Obstawiam instalację zapłonową.
Obroty na jakich to występuje to norma dla przebicia na palcu,kopułce albo przewodach,czasem cewce.Najczęściej powodem unicestwienia instalacji jest nadmiernie wypalona świeca,zbyt duża szczelina powoduje to że cewka musi wygenerować większe napięcie zanim nastąpi przeskok,a tego instalka nie wytrzymuje.Wystarczy że raz gdzieś przeskoczy ,potem jest z górki-zwęglony powierzchownie,lub przebity materiał wspomagany wilgocią da kiedyś o sobie znać.Przewody były dobre jak je montowałeś,teraz nie muszą. :(

Autor:  Muzyk-Grzes [ Cz, 10 sty 2013; 05:47:56 ]
Tytuł:  Re: dolegliwosc zimnego silnika

Mnie teraz przed wymianą kopułki i palca też przerywało na zimnym i w sumie do wymiany poszły świece, kopułka i palec z racji na to że kable są w miarę nowe.
Co ciekawe palec i kopułka też już były nie seryjne (wyglądały na w miarę nowe) ale jak popatrzyłem jak się powycierały to 1mm luzu.

ps: co do czytania cpkl. to jakby każdy ma swoje zdanie ,ja opisałem tam jak zrobić drugą mapę dla LPG ,tak jak to działa u mnie i dostałem stos odpowiedzi że tak sie nie da zrobić bo ECU nie zadziała a to że check sie będzie świecić ... a u mnie odpukać już 3 miesiące działa bez niczego.
A rozwiązania "wyczyść silniczek krokowy" jako metoda na wszelkie dolegliwości auta to już norma na tym forum

Autor:  m26 [ Cz, 10 sty 2013; 07:41:11 ]
Tytuł:  Re: dolegliwosc zimnego silnika

Udzielałem się kiedyś na Moto Allegro ,tam jeden artysta kazał drugiemu artyście wyczyścić krokowy w 1.9 SDI,na co ten drugi odpowiedział że nie pomaga :D potem jeszcze doszedł trzeci artysta i długo debatowali na temat lewego powietrza "w turbinie"

ps. chętnie poczytam jak z tą mapą.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/