Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria)
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=15&t=2479
Strona 2 z 4

Autor:  Muzyk-Grzes [ Cz, 28 mar 2013; 06:14:00 ]
Tytuł:  Re: Zna ktoś tego Civica?

Iras napisał(a):
jak wtryśniesz gaz mixerem w silnik 16 zaworowy? który jest na pełnym wtrysku?

A co ma piernik do wiatraka? Co za różnica czy 8 czy 16? Zapytaj Marka jaki miał gaz w D16Z6 bo na jego byłym kolektorze jeźdzę. Zwykły mikser dozuje gaz w postaci lotnej do dolotu powietrza a kolektor dolotowy w D14 jest aluminiowy.

Autor:  Kubuś [ Cz, 28 mar 2013; 08:37:17 ]
Tytuł:  Re: Zna ktoś tego Civica?

w Audi 80 2.3 miałem z mixerem było ok, preluda 2.0 16v to samo :D nie widze różnicy

Autor:  m26 [ Cz, 28 mar 2013; 08:42:24 ]
Tytuł:  Re: Zna ktoś tego Civica?

Iras napisał(a):
jak wtryśniesz gaz mixerem w silnik 16 zaworowy? który jest na pełnym wtrysku


tak samo jak w silnik ośmio,cztero,dwudziesto i ile tam sobie wymyślisz -do wszystkich oprócz jednozaworowych.
Popatrz jeszcze raz na moje auto z linku,czy ono nie ma przypadkiem 16v i sekwencyjnego zasilania w etylinę? Ma na dodatek zmienna długość kolektora dolotowego.

Autor:  Kuba [ Cz, 28 mar 2013; 09:39:20 ]
Tytuł:  Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria)

Irek jak zawsze wie wszystko najlepiej i jemu nie wytłumaczycie.

Autor:  dzamej [ Cz, 28 mar 2013; 10:49:12 ]
Tytuł:  Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria)

ale w ogóle o co wam się rozchodzi? kłócicie się o to czy warto czy nie warto czy, że może to nie być sekwencja? Oddajecie auto do gazownika tak?

a) po co?
- aby dobrze zamontował gaz - bo się na tym na

b) kto wie lepiej? ty, czy on co i jak ma założyć?
- on

c) sekwencja czy gaz starszej generacji?
- zapytaj gazownika który lepiej chodzi, który robi mniej problemów przy regulacji w Twoim silniku.

d) negujesz to co on chce zrobić i uważasz, że jest to zły pomysł itp itd?
- zrób to sam! ale pamiętaj, że masz 2 lata gwarancji...



po co kombinować, skoro już są sprawdzone rozwiązania?.... ja tego nie rozumiem. jaki jest sens ciągnięcia tego wątku?

Autor:  Lukas [ Cz, 28 mar 2013; 11:07:37 ]
Tytuł:  Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria)

Czy tylko ja mam problem z rozszyfrowaniem tego, co Dzamej napisał?

Autor:  Iras [ Cz, 28 mar 2013; 02:15:29 ]
Tytuł:  Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria)

hahah, temat dotyczył gazu dokładnie w silniku 1.4 90 km w którym jest kolektor z tw szt. Widzę że o tym już nikt nie pamięta. Jedźcie do obojętnie jakiego gazownika, każdy zaleci sekwencję(nie że chce naciągnąć, bo mam zaprzyjaźnionych gazowników) jeśli chcecie montujcie wszędzie instalacje rodem z poloneza, nawet o nowego CLSa, ja uważam że czym nowszy silnik tym bardziej skomplikowana i nowsza instalacja musi tam być. W końcu ktoś po coś ją wymyślił

Autor:  Muzyk-Grzes [ Cz, 28 mar 2013; 06:28:42 ]
Tytuł:  Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria)

Temat dotyczył tego jaka instalka tam jest bo to że jest roczna (czy coś koło tego) to nie znaczy że jest to sekwencja. Nie zapominaj że to silnik z 97' i o tym co tam jest pod maską decyduje właściciel a nie gazownik.

Autor:  m26 [ Cz, 28 mar 2013; 09:48:31 ]
Tytuł:  Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria)

No to jedziemy dalej,bo obydwa systemy mają wady i zalety.
Miałem d14 i nie przypominam sobie żeby tam był kolektor z tworzywa sztucznego.
Żeby nie było,to kolektorem jest to wszystko co leży między przepustnicą a głowicą,reszta czyli to, czego z czystym sumieniem można się pozbyć kolektorem nie jest.
Można też nic nie wywalać tylko zabezpieczyć.Jeżeli uważasz ,że im bardziej skomplikowany aparat -tym lepszy ,to wytłumacz mi ,po jaka cholerę wycina się katalizatory,DPF-y,blokuje EGR-y i systemy dodatkowego powietrza w wydechu,elektryczny ręczny zastępuje się "linką"
a skrzynie rozdzielczą buduje od podstaw tylko po to żeby była "bez prądu".
Sekwencja ma spore ograniczenia i w niektórych przypadkach jest po prostu nieopłacalna a wręcz droga.Podstawową jej wadą jest brak zimnego startu i cena zarówno montażu jak i serwisu.Ma też zalety międzyinnymi brak cofania płomienia i wyeliminowanie potrzeby stosowania lubryfikantów poprzez dowtrysk etyliny w szczycie.
Niestety te walory nie przydają się w d14 bo te silniki nic sobie z gazu nie robią,mało tego latają nawet na turbo+lpg czyli zestawieniu przy którym współczesne silniki wysrają zawory z wiatrem.Jeżeli gazownik nie zakłada 2gen to dlatego że nie zna silnika,nie chce mu się bawić,albo chce zarobić.

Autor:  Iras [ Pt, 29 mar 2013; 02:07:49 ]
Tytuł:  Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria)

w 1.4 is kolektor jest z tworzywa. Jak już pisałeś wcześniej- sekwencja.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/