Honda Club Wałbrzych http://honda-walbrzych.pl/ |
|
LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria) http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=15&t=2479 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Cz, 28 mar 2013; 06:14:00 ] |
Tytuł: | Re: Zna ktoś tego Civica? |
Iras napisał(a): jak wtryśniesz gaz mixerem w silnik 16 zaworowy? który jest na pełnym wtrysku? A co ma piernik do wiatraka? Co za różnica czy 8 czy 16? Zapytaj Marka jaki miał gaz w D16Z6 bo na jego byłym kolektorze jeźdzę. Zwykły mikser dozuje gaz w postaci lotnej do dolotu powietrza a kolektor dolotowy w D14 jest aluminiowy. |
Autor: | Kubuś [ Cz, 28 mar 2013; 08:37:17 ] |
Tytuł: | Re: Zna ktoś tego Civica? |
w Audi 80 2.3 miałem z mixerem było ok, preluda 2.0 16v to samo nie widze różnicy |
Autor: | m26 [ Cz, 28 mar 2013; 08:42:24 ] |
Tytuł: | Re: Zna ktoś tego Civica? |
Iras napisał(a): jak wtryśniesz gaz mixerem w silnik 16 zaworowy? który jest na pełnym wtrysku tak samo jak w silnik ośmio,cztero,dwudziesto i ile tam sobie wymyślisz -do wszystkich oprócz jednozaworowych. Popatrz jeszcze raz na moje auto z linku,czy ono nie ma przypadkiem 16v i sekwencyjnego zasilania w etylinę? Ma na dodatek zmienna długość kolektora dolotowego. |
Autor: | Kuba [ Cz, 28 mar 2013; 09:39:20 ] |
Tytuł: | Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria) |
Irek jak zawsze wie wszystko najlepiej i jemu nie wytłumaczycie. |
Autor: | dzamej [ Cz, 28 mar 2013; 10:49:12 ] |
Tytuł: | Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria) |
ale w ogóle o co wam się rozchodzi? kłócicie się o to czy warto czy nie warto czy, że może to nie być sekwencja? Oddajecie auto do gazownika tak? a) po co? - aby dobrze zamontował gaz - bo się na tym na b) kto wie lepiej? ty, czy on co i jak ma założyć? - on c) sekwencja czy gaz starszej generacji? - zapytaj gazownika który lepiej chodzi, który robi mniej problemów przy regulacji w Twoim silniku. d) negujesz to co on chce zrobić i uważasz, że jest to zły pomysł itp itd? - zrób to sam! ale pamiętaj, że masz 2 lata gwarancji... po co kombinować, skoro już są sprawdzone rozwiązania?.... ja tego nie rozumiem. jaki jest sens ciągnięcia tego wątku? |
Autor: | Lukas [ Cz, 28 mar 2013; 11:07:37 ] |
Tytuł: | Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria) |
Czy tylko ja mam problem z rozszyfrowaniem tego, co Dzamej napisał? |
Autor: | Iras [ Cz, 28 mar 2013; 02:15:29 ] |
Tytuł: | Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria) |
hahah, temat dotyczył gazu dokładnie w silniku 1.4 90 km w którym jest kolektor z tw szt. Widzę że o tym już nikt nie pamięta. Jedźcie do obojętnie jakiego gazownika, każdy zaleci sekwencję(nie że chce naciągnąć, bo mam zaprzyjaźnionych gazowników) jeśli chcecie montujcie wszędzie instalacje rodem z poloneza, nawet o nowego CLSa, ja uważam że czym nowszy silnik tym bardziej skomplikowana i nowsza instalacja musi tam być. W końcu ktoś po coś ją wymyślił |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Cz, 28 mar 2013; 06:28:42 ] |
Tytuł: | Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria) |
Temat dotyczył tego jaka instalka tam jest bo to że jest roczna (czy coś koło tego) to nie znaczy że jest to sekwencja. Nie zapominaj że to silnik z 97' i o tym co tam jest pod maską decyduje właściciel a nie gazownik. |
Autor: | m26 [ Cz, 28 mar 2013; 09:48:31 ] |
Tytuł: | Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria) |
No to jedziemy dalej,bo obydwa systemy mają wady i zalety. Miałem d14 i nie przypominam sobie żeby tam był kolektor z tworzywa sztucznego. Żeby nie było,to kolektorem jest to wszystko co leży między przepustnicą a głowicą,reszta czyli to, czego z czystym sumieniem można się pozbyć kolektorem nie jest. Można też nic nie wywalać tylko zabezpieczyć.Jeżeli uważasz ,że im bardziej skomplikowany aparat -tym lepszy ,to wytłumacz mi ,po jaka cholerę wycina się katalizatory,DPF-y,blokuje EGR-y i systemy dodatkowego powietrza w wydechu,elektryczny ręczny zastępuje się "linką" a skrzynie rozdzielczą buduje od podstaw tylko po to żeby była "bez prądu". Sekwencja ma spore ograniczenia i w niektórych przypadkach jest po prostu nieopłacalna a wręcz droga.Podstawową jej wadą jest brak zimnego startu i cena zarówno montażu jak i serwisu.Ma też zalety międzyinnymi brak cofania płomienia i wyeliminowanie potrzeby stosowania lubryfikantów poprzez dowtrysk etyliny w szczycie. Niestety te walory nie przydają się w d14 bo te silniki nic sobie z gazu nie robią,mało tego latają nawet na turbo+lpg czyli zestawieniu przy którym współczesne silniki wysrają zawory z wiatrem.Jeżeli gazownik nie zakłada 2gen to dlatego że nie zna silnika,nie chce mu się bawić,albo chce zarobić. |
Autor: | Iras [ Pt, 29 mar 2013; 02:07:49 ] |
Tytuł: | Re: LPG sekwencyny a silnik 1.4 (D seria) |
w 1.4 is kolektor jest z tworzywa. Jak już pisałeś wcześniej- sekwencja. |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |