Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

Problem z elektryka zegarow;/
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=15&t=2684
Strona 3 z 3

Autor:  Amciax12 [ So, 12 paź 2013; 06:26:15 ]
Tytuł:  Re: Problem z elektryka zegarow;/

No i nigdzie jutro nie jadę tyle!!!!

Autor:  Jawor [ Wt, 25 lut 2014; 04:46:35 ]
Tytuł:  Re: Problem z elektryka zegarow;/

odświeżam temat:
podobna sytuacja podpiłem taśmę pod wejście żarówki tylko żeby sprawdzić bo na stałe miało być osobne zasilanie i teraz wskaźnik temperatury i paliwa mam na max do góry. Wydaje mi się że szlak je trafił ale chciałem się upewnić ktoś coś wie na ten temat co może być nie tak? paliwo jest cały czas u góry a temperatura rośnie na maksa gdy auto zaczyna się grzać po chwili jazdy.

Autor:  m26 [ Wt, 25 lut 2014; 07:42:26 ]
Tytuł:  Re: Problem z elektryka zegarow;/

Zegar ma mieć "+" "-" i sygnał,jezeli coś się dzieje po rozgrzaniu to znaczy że sygnał jest ,a czegoś innego brakuje.Ludzie czytajcie manuale,tam jest wszystko po kolei co należy zrobić,
albo do jasnej ciasnej przestańcie grzebać w prądzie bo się podpalicie.Ile razy trzeba coś spierd...ć żeby dotarło że na pałę to nie ma.

Obrazek

Moim zdaniem jest "upalona" masa,albo niepełne 12v na przewodzie "A" (YEL),w 4g kolor może być inny,ale to jest akurat proste do sprawdzenia bo widać po ścieżkach.

Autor:  Jawor [ Wt, 25 lut 2014; 07:53:41 ]
Tytuł:  Re: Problem z elektryka zegarow;/

masa jest napięcie też. trochę poszperałem po necie i znalazłem ze przy dokręcaniu można przerwać drucik który idzie do uzwojenia tylko że patrzyłem i niby widać ze są całe chyba ze nie zauważyłem. Najlepsze jest to ze dokręcałem te śrubki delikatnie i w ogóle nie było oporu na śrubkach od masy kręciły się cały czas tak samo. Ciekawi mnie tylko czy jeśli bym to zrobił to wskaźnik będzie działał prawidłowo czy już nic z niego?

Autor:  m26 [ Wt, 25 lut 2014; 08:02:11 ]
Tytuł:  Re: Problem z elektryka zegarow;/

Jeżeli nie masz pewności to podaj na chwile masę prosto z budy ,albo plus prosto z pewnego źródła,na koniec mozesz też wziać czujnik ze swojego starego silnika i podłączyć na próbę do zegara(opcji jest wiele), jak podałeś plus bezposrednio na żyłę pomiarową do czujnika to jest zagotowany bo zrobiłeś sobie grzałkę.

Autor:  Jawor [ Wt, 25 lut 2014; 08:06:37 ]
Tytuł:  Re: Problem z elektryka zegarow;/

Może tak wina nie jest w podłączeniu taśmy ledowej tylko coś się stało przy skręcaniu zegarów chodzi o to że masa nie dochodzi po tej śrubce do uzwojenia i to muszę naprawić.
Tylko czy nic się nie stało z wskaźnikami skoro one lecą na maksa do góry, czy się nie rozregulowały albo coś takiego?

Autor:  m26 [ Wt, 25 lut 2014; 08:34:04 ]
Tytuł:  Re: Problem z elektryka zegarow;/

Tego nie wiem bo nie mogę "pomacać" i nie wiem co tam jeszcze porobiłeś,przy dobrych układach zegary też mozna uwalić.

Autor:  Jawor [ Śr, 26 lut 2014; 08:25:24 ]
Tytuł:  Re: Problem z elektryka zegarow;/

Problem rozwiązany. Było jednak urwane uzwojenie łączące cewkę z tą nakrętka. Wcześniej tego nie widziałem bo złe światło było a to uzwojenie strasznie cieniutkie dziś się dokładnie przyjrzałem przy dobrym świetle i zobaczyłem co jest. Dostęp tam marny ale jakoś polutowałem i wydaje się być wszystko w porządku.

Autor:  m26 [ Śr, 26 lut 2014; 08:27:47 ]
Tytuł:  Re: Problem z elektryka zegarow;/

pewnie to od strony masy ;)

Autor:  Jawor [ Śr, 26 lut 2014; 08:39:28 ]
Tytuł:  Re: Problem z elektryka zegarow;/

no od masy od masy mówiłem że tam była śrubka przekręcona tylko nie wiem czemu coś tam już było nie tak bo dokręcałem tak samo delikatnie jak pozostałe.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/