Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Pt, 29 mar 2024; 07:04:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: Śr, 25 lut 2015; 05:09:10 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 06 gru 2011; 01:45:41
Posty: 545
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mateusz
Honda:: ED6 D13Z2+
No i lipa wczoraj zmienilem przewod od sondy i bylo wszystko dobrze a dzis znow mi wywalilo blad. Jakie ma byc napiecie wyjsciowe z ecu 5V? Wczoraj sprawdzalem to pokazalo mi 0,05? Mozliwe ze cos jest z kompem nie tak? I jakie moga byc konsekwencje jazdy na przelanych mapach z 1,6 bo mam ecu na podmianke ale nie wiem czy zmieniac

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: Śr, 25 lut 2015; 05:52:09 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Jaworu jeszcze raz po kolei:
-po odłączeniu sondy napięcie nba pinie w kompie powinno byćok.0.5v ()chyba ze ten komp ma inaczej ,w co wątpię)
-odłączona sonda będzie pokazywała na bogato,ciężko powiedzieć ile w modzonym aucie,ale będzie to napięcie konstans (pomiar na wolnych)
-jeśli wszystko jest podłączone i sprawne,to pomiar na rozgrzanym motorze przy sondzie cyrkonowej powinien wyglądać mniej więcej tak
http://images37.fotosik.pl/1939/95cf9cb4f58e5ae8.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=4s-XrdxqNto

Zrób taki pomiar jak jest wszystko dobrze,a następny natychmiuast po wywaleniu błędu,nie daj sondzie ostygnąć.Dobrym rozwiazaniem jest jazda z podłączonym do kompa miernikiem.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: So, 28 lut 2015; 03:47:06 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 06 gru 2011; 01:45:41
Posty: 545
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mateusz
Honda:: ED6 D13Z2+
No i sonda do wymiany dziala jakas chwile po nagrzaniu sie a pozniej przestaje. Mial ktos zamiennik NGK np. dawal rade?
I jeszcze mam takie pytanie czy grzalka w sondzie jest sterowana z ecu czy wlacza sie po odpaleniu auta i chodzi caly czas?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: So, 28 lut 2015; 05:14:59 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5680
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord CS12
Jest to zasilanie z ECU ,ale z tego co wiem działa cały czas ,ja mam zamiennik Denso, ale NGK też chodzi prawidłowo.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: So, 28 lut 2015; 07:09:19 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Dokładnie tak,podłączona jest do kompa,właśnie była o tym bajera.Grzałka rusza po odpaleniu auta,ciężko mi jednak powiedzieć która jak działa bo nie sprawdzałem,ale różne komputery różnie grzeją sondę,jedne załączają na stałe ,inne grzeją pulsacyjnie,jeszcze inne zmieniają czas impulsów w zależności od temperatury spalin bo przerwy w grzaniu wykorzystują do pomiaru oporności grzałki ,co daje pojęcie o cieplnym stanie sondy,ale to raczej jeszcze nie w tych genach.Trzeba zatem ostrożnie podchodzić do sondy z inną wtyką.
http://civic6g.pl/viewtopic.php?p=48059#48059

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: So, 28 lut 2015; 08:54:57 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 06 gru 2011; 01:45:41
Posty: 545
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mateusz
Honda:: ED6 D13Z2+
Czyli nie ma co kombinowac i kupic jesno zylowa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: So, 28 lut 2015; 10:31:33 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Podłącz ją na próbę,komp i tak bedzie u Ciebie regulował dopiero na ciepłym silniku,więc może sonda zdąży złapać temperaturę do tego czasu bez podłączania grzania.
Masz inny sposób poodłączenia do kompa,więc po odpaleniu sprawdź gdzie na sodzie będzie plus i ten podłącz do wiązki,a ten drugi do masy (koniecznie silnika ,nie budy)
zawsze możesz sonde wykrecić i dać inną.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL