Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Pt, 19 kwi 2024; 11:09:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: Pt, 13 lut 2015; 09:31:33 
Online
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Wskazanie sondy mówi o spalaniu co innego.Chodzi na wszystkie cylindry?

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: Pt, 13 lut 2015; 09:46:54 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 06 gru 2011; 01:45:41
Posty: 545
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mateusz
Honda:: ED6 D13Z2+
Normalnie chodzi... wkręca się na obroty i przyspiesza tez dobrze.
To jak powinno to napięcie spadać a nie rosnąć tak?
Sprawdzałem to na tych świecach z d15B7 co były troszkę dłuższe od tych moich, dzisiaj je zmieniłem i jutro sprawdzę to jeszcze raz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: So, 14 lut 2015; 04:42:01 
Online
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Niech Cie nie obchodzi napięcie przy naciskaniu gazu, wtedy komp z sondy nie korzysta bo wartość jest poza jej zakresem pomiarowym w zwyż.Sprawdź co jest przy kompie,bo jesli nie ma z nią połączenia to nie ma regulacji a tylko samo niezależne jej działanie.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: N, 15 lut 2015; 09:06:27 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 06 gru 2011; 01:45:41
Posty: 545
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mateusz
Honda:: ED6 D13Z2+
To mam wypiąć pin przy kompie i tam sprawdzić napięcie? Czy sprawdzić napięcie idące z kompa do sondy na tej kostce przy sondzie?
Mam też pęknięty kolektor wydechowy w okolicach sondy i zastanawiam się czy to możne wpływać na jej złe odczyty?
A jakie ma być napięcie na sondzie przy wolnych obrotach?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: N, 15 lut 2015; 07:01:56 
Online
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
nic nie masz wypinać,tylko na wolnych zobaszyć co tam przy kompie pokaże miernik

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: Wt, 17 lut 2015; 08:40:29 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 06 gru 2011; 01:45:41
Posty: 545
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mateusz
Honda:: ED6 D13Z2+
Zmieniłem ostatnio świeczki, dziś skasowałem błędy sprawdziłem napięcie przy ecu pokazywało 0,05V ,przy sondzie było takie samo.
Trochę sobie pojeździłem powkręcałem na wyższe obroty, wróciłem do domu i brak błędów na kompie....
Już sam nie wiem dziwne to heh...
Jak znów wyskoczy błąd do zmieniam przewód od sondy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: Wt, 17 lut 2015; 09:09:39 
Online
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
0.05 czy 0.5 bo to ważne.Czy pomiar był robiony na rozgrzanym silniku,bo sonda działa jak ma dopiero 300st+ ? Przewód wymienisz dopiero jak sie okaże że jest niesprawny,na razie niczego nie ruszaj.
Odepnij ten przewód od sondy ,wypnij kości z kompa ,ustaw miernik na "brzęczyk" i podłącz jedną końcówkę miernika do niego,drugą końcówką dotknij po kolei masę,plus,a następnie wwszystkie piny ze wszystkich wtyczek kompa-wszędzie ma być zero przejścia.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: Wt, 17 lut 2015; 09:14:51 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 06 gru 2011; 01:45:41
Posty: 545
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mateusz
Honda:: ED6 D13Z2+
Chwile sobie pojeździłem jak na blacie była już odpowiednia temperatura to jeszcze trochę pojeździłem i wziąłem się za sprawdzanie. No było 0,05 chyba że mi miernik coś namieszał... był ustawiony na prąd stały 20V

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: Wt, 17 lut 2015; 09:19:30 
Online
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Jeśli było 0.5v (pomiar na wolnych obrotach) to znaczy że masz przerwę i komp sam sobie robi takie napięcie na wejściu,jeśli jednak było 0.05 to znaczy że masz przebicie na masę i napięcie idzie w budę.
Na ciepłym silniku komp czyta sonde i zmienia czas wtrysku tak żeby napiecie było ok 0.5v ale że najpierw trzeba zrobić spaliny zeby było co mierzyć,to zawsze jest taka huśtawka tego napiecia ,bo komp dodaje,mieży,ujmuje potem znowu dodaje i tak w kółko, powinno ono cały czas oscylować od 0.2.do 0.8,dlatego jesli nie ma nic z sondy,to podaje sobie sam średnie.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Ostatnio edytowano Wt, 17 lut 2015; 09:24:26 przez m26, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Kody błędów P1166 i P1167
PostNapisane: Wt, 17 lut 2015; 09:22:12 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 06 gru 2011; 01:45:41
Posty: 545
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mateusz
Honda:: ED6 D13Z2+
ale jak wypiąłem wtyczkę od sondy i sprawdziłem tam napięcie to tez mi pokazywało 0,05...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL