Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

Kody błędów P1166 i P1167
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=15&t=2695
Strona 5 z 7

Autor:  m26 [ Pt, 13 lut 2015; 09:31:33 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

Wskazanie sondy mówi o spalaniu co innego.Chodzi na wszystkie cylindry?

Autor:  Jawor [ Pt, 13 lut 2015; 09:46:54 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

Normalnie chodzi... wkręca się na obroty i przyspiesza tez dobrze.
To jak powinno to napięcie spadać a nie rosnąć tak?
Sprawdzałem to na tych świecach z d15B7 co były troszkę dłuższe od tych moich, dzisiaj je zmieniłem i jutro sprawdzę to jeszcze raz

Autor:  m26 [ So, 14 lut 2015; 04:42:01 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

Niech Cie nie obchodzi napięcie przy naciskaniu gazu, wtedy komp z sondy nie korzysta bo wartość jest poza jej zakresem pomiarowym w zwyż.Sprawdź co jest przy kompie,bo jesli nie ma z nią połączenia to nie ma regulacji a tylko samo niezależne jej działanie.

Autor:  Jawor [ N, 15 lut 2015; 09:06:27 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

To mam wypiąć pin przy kompie i tam sprawdzić napięcie? Czy sprawdzić napięcie idące z kompa do sondy na tej kostce przy sondzie?
Mam też pęknięty kolektor wydechowy w okolicach sondy i zastanawiam się czy to możne wpływać na jej złe odczyty?
A jakie ma być napięcie na sondzie przy wolnych obrotach?

Autor:  m26 [ N, 15 lut 2015; 07:01:56 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

nic nie masz wypinać,tylko na wolnych zobaszyć co tam przy kompie pokaże miernik

Autor:  Jawor [ Wt, 17 lut 2015; 08:40:29 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

Zmieniłem ostatnio świeczki, dziś skasowałem błędy sprawdziłem napięcie przy ecu pokazywało 0,05V ,przy sondzie było takie samo.
Trochę sobie pojeździłem powkręcałem na wyższe obroty, wróciłem do domu i brak błędów na kompie....
Już sam nie wiem dziwne to heh...
Jak znów wyskoczy błąd do zmieniam przewód od sondy

Autor:  m26 [ Wt, 17 lut 2015; 09:09:39 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

0.05 czy 0.5 bo to ważne.Czy pomiar był robiony na rozgrzanym silniku,bo sonda działa jak ma dopiero 300st+ ? Przewód wymienisz dopiero jak sie okaże że jest niesprawny,na razie niczego nie ruszaj.
Odepnij ten przewód od sondy ,wypnij kości z kompa ,ustaw miernik na "brzęczyk" i podłącz jedną końcówkę miernika do niego,drugą końcówką dotknij po kolei masę,plus,a następnie wwszystkie piny ze wszystkich wtyczek kompa-wszędzie ma być zero przejścia.

Autor:  Jawor [ Wt, 17 lut 2015; 09:14:51 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

Chwile sobie pojeździłem jak na blacie była już odpowiednia temperatura to jeszcze trochę pojeździłem i wziąłem się za sprawdzanie. No było 0,05 chyba że mi miernik coś namieszał... był ustawiony na prąd stały 20V

Autor:  m26 [ Wt, 17 lut 2015; 09:19:30 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

Jeśli było 0.5v (pomiar na wolnych obrotach) to znaczy że masz przerwę i komp sam sobie robi takie napięcie na wejściu,jeśli jednak było 0.05 to znaczy że masz przebicie na masę i napięcie idzie w budę.
Na ciepłym silniku komp czyta sonde i zmienia czas wtrysku tak żeby napiecie było ok 0.5v ale że najpierw trzeba zrobić spaliny zeby było co mierzyć,to zawsze jest taka huśtawka tego napiecia ,bo komp dodaje,mieży,ujmuje potem znowu dodaje i tak w kółko, powinno ono cały czas oscylować od 0.2.do 0.8,dlatego jesli nie ma nic z sondy,to podaje sobie sam średnie.

Autor:  Jawor [ Wt, 17 lut 2015; 09:22:12 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

ale jak wypiąłem wtyczkę od sondy i sprawdziłem tam napięcie to tez mi pokazywało 0,05...

Strona 5 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/