Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

Kody błędów P1166 i P1167
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=15&t=2695
Strona 7 z 7

Autor:  Jawor [ Śr, 25 lut 2015; 05:09:10 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

No i lipa wczoraj zmienilem przewod od sondy i bylo wszystko dobrze a dzis znow mi wywalilo blad. Jakie ma byc napiecie wyjsciowe z ecu 5V? Wczoraj sprawdzalem to pokazalo mi 0,05? Mozliwe ze cos jest z kompem nie tak? I jakie moga byc konsekwencje jazdy na przelanych mapach z 1,6 bo mam ecu na podmianke ale nie wiem czy zmieniac

Autor:  m26 [ Śr, 25 lut 2015; 05:52:09 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

Jaworu jeszcze raz po kolei:
-po odłączeniu sondy napięcie nba pinie w kompie powinno byćok.0.5v ()chyba ze ten komp ma inaczej ,w co wątpię)
-odłączona sonda będzie pokazywała na bogato,ciężko powiedzieć ile w modzonym aucie,ale będzie to napięcie konstans (pomiar na wolnych)
-jeśli wszystko jest podłączone i sprawne,to pomiar na rozgrzanym motorze przy sondzie cyrkonowej powinien wyglądać mniej więcej tak
http://images37.fotosik.pl/1939/95cf9cb4f58e5ae8.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=4s-XrdxqNto

Zrób taki pomiar jak jest wszystko dobrze,a następny natychmiuast po wywaleniu błędu,nie daj sondzie ostygnąć.Dobrym rozwiazaniem jest jazda z podłączonym do kompa miernikiem.

Autor:  Jawor [ So, 28 lut 2015; 03:47:06 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

No i sonda do wymiany dziala jakas chwile po nagrzaniu sie a pozniej przestaje. Mial ktos zamiennik NGK np. dawal rade?
I jeszcze mam takie pytanie czy grzalka w sondzie jest sterowana z ecu czy wlacza sie po odpaleniu auta i chodzi caly czas?

Autor:  Muzyk-Grzes [ So, 28 lut 2015; 05:14:59 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

Jest to zasilanie z ECU ,ale z tego co wiem działa cały czas ,ja mam zamiennik Denso, ale NGK też chodzi prawidłowo.

Autor:  m26 [ So, 28 lut 2015; 07:09:19 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

Dokładnie tak,podłączona jest do kompa,właśnie była o tym bajera.Grzałka rusza po odpaleniu auta,ciężko mi jednak powiedzieć która jak działa bo nie sprawdzałem,ale różne komputery różnie grzeją sondę,jedne załączają na stałe ,inne grzeją pulsacyjnie,jeszcze inne zmieniają czas impulsów w zależności od temperatury spalin bo przerwy w grzaniu wykorzystują do pomiaru oporności grzałki ,co daje pojęcie o cieplnym stanie sondy,ale to raczej jeszcze nie w tych genach.Trzeba zatem ostrożnie podchodzić do sondy z inną wtyką.
http://civic6g.pl/viewtopic.php?p=48059#48059

Autor:  Jawor [ So, 28 lut 2015; 08:54:57 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

Czyli nie ma co kombinowac i kupic jesno zylowa

Autor:  m26 [ So, 28 lut 2015; 10:31:33 ]
Tytuł:  Re: Kody błędów P1166 i P1167

Podłącz ją na próbę,komp i tak bedzie u Ciebie regulował dopiero na ciepłym silniku,więc może sonda zdąży złapać temperaturę do tego czasu bez podłączania grzania.
Masz inny sposób poodłączenia do kompa,więc po odpaleniu sprawdź gdzie na sodzie będzie plus i ten podłącz do wiązki,a ten drugi do masy (koniecznie silnika ,nie budy)
zawsze możesz sonde wykrecić i dać inną.

Strona 7 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/