Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

Honda EM2 błąd silnika
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=15&t=2923
Strona 11 z 12

Autor:  m26 [ Pn, 01 wrz 2014; 09:09:50 ]
Tytuł:  Re: Honda EM2 błąd silnika

Pewnie tak,ale jak można uzdatnić to co jest to dlaczego nie próbować,zała zabawa na tym polega przecież :)

Autor:  Maxoff [ Pn, 01 wrz 2014; 09:21:30 ]
Tytuł:  Re: Honda EM2 błąd silnika

Ktoś w ogóle widział ten silnik na oczy?

Bo może się okazać, że problem jest mniejszy niż wszyscy sądzą. Przecież wystarczy, że ktoś coś tam źle podłączył. Trzeba po prostu popatrzeć. Regulator ciśnienia paliwa może źle działać, wtryskiwacze mogą być uszkodzone i za bardzo lać. Więcej systematyki a nie zaraz szukać innego silnika ;) [takie przynajmniej jest moje zdanie]

Cytuj:
Nie jestem na spotach chociaż bardzo bym chciał niestety muszę pracować.

Jeśli nie przeznaczysz na rozwiązanie problemu nawet kwanta czasu to niestety ale samo się nie rozwiąże. Obawiam się, że musisz wybrać się na spot, umówić się z kimś z forum kto mógłby Ci obejrzeć samochód albo znaleźć jakiegoś mechanika co to ogarnie. Bo ten temat zmierza do nikąd wg mnie.

Cytuj:
Nie zrobiłem innych pomiarów nie jestem mechanikiem ani elektromechanikiem i nie jest dla mnie wszystko takie jasne i proste.

Patrz wyżej. Wiele osób tutaj naprawdę chce Ci pomoc ale wygląda na to, że nie dajesz sobie pomóc.

Cytuj:
Mam nadzieje że teraz wygląda bardziej przejrzyście

Teraz wiadomo tylko tyle, że w sumie nic nie wiadomo.

1. Rozrząd był robiony po zakupie? Jest dobrze ustawiony?
2. Co z kablami zapłonowymi lub modułami zapłonowymi (nie wiem jak akurat w tym jest), zmieniane?
3. Czy wydech jest szczelny?
4. Jak wyglądają świece?
5. To ma MAP czy MAF sensor?
6. Jakie jest oznaczenie ECU?
7. To jest OBD2 (dobrze widziałem w którymś poście?) więc można podpiąć się zwykłym scannerem (np. ELM327), tak? Jeśli tak to:
a) jaka jest temperatura wody (ECT)
b) jaka jest temperatura w dolocie (IAT lub MAT)
c) co pokazuje o2 pierwsza i druga
d) co pokazuje MAP/MAF sensor
e) jaki jest pokazywany "load"
f) jakie jest ciśnienie paliwa (jeśli jest tam czujnik)
g) jakie wartości mają fuel trims najlepiej per cylinder

Nie wiem ile z tego OBD2 ten ECU pokaże, ale warto spróbować - to dość prosta metoda. Oczywiście należy dokonać pomiarów dla różnych obrotów i prędkości.

Autor:  DRIVERRS [ Pn, 01 wrz 2014; 09:24:17 ]
Tytuł:  Re: Honda EM2 błąd silnika

Tak tylko kwestia oplacalnosci i bo d16 zdrowa mozna kupic do 1tys a samo przerabianie ssacego to dobre 400-500 zl

Autor:  m26 [ Pn, 01 wrz 2014; 09:28:35 ]
Tytuł:  Re: Honda EM2 błąd silnika

Nie przerabianie ssącego,ale wymiana samych wtryskiwaczy,o ile są mniejsze

Autor:  m26 [ Pn, 01 wrz 2014; 09:29:29 ]
Tytuł:  Re: Honda EM2 błąd silnika

Nie przerabianie ssącego,ale wymiana samych wtryskiwaczy,o ile są mniejsze
-a to koszt praktycznie żaden

Autor:  DRIVERRS [ Pn, 01 wrz 2014; 09:34:27 ]
Tytuł:  Re: Honda EM2 błąd silnika

Mam w domu wtryski z D16A i mialem w reku flansze z D17 i sa mniesze otwory na wtryski nie da sie zamontowac tych z D16 i zeby zamontowac ssacy trzeba przerabiac.

Autor:  orzech [ Cz, 04 wrz 2014; 10:05:02 ]
Tytuł:  Re: Honda EM2 błąd silnika

Może viaken coś pokaże jak podjedzie do mnie :D, takie trochę szukanie po omacku

Autor:  matijan11 [ So, 06 wrz 2014; 11:12:52 ]
Tytuł:  Re: Honda EM2 błąd silnika

Problem rozwiazany przyczyna był zawór EGR. Dziękuje za pomoc i podpowiedzi :) Pozdrawiam

Autor:  Muzyk-Grzes [ So, 06 wrz 2014; 12:09:46 ]
Tytuł:  Re: Honda EM2 błąd silnika

A w Accordzie np. brudny EGR objawia się błędem czujnika położenia wału i nikt nie wie czemu tak.

Autor:  m26 [ So, 06 wrz 2014; 02:53:01 ]
Tytuł:  Re: Honda EM2 błąd silnika

Muzyk-Grzes napisał(a):
A w Accordzie np. brudny EGR objawia się błędem czujnika położenia wału i nikt nie wie czemu tak.

Nie prawda,błąd EGR objawia się błędem EGR,problem tkwi w interpretacji/przyporządkowaniu
numeru do danej usterki.W różnej nomenklaturze ten sam nr będzie zatem oznaczał różne usterki,bierze sie to międzyinnymi z tego że opisy tłumaczą lingwiści albo translatory,a oprogramowanie do testerów uniwersalnych nie uwzględnia marki w przypadku kiedy pierwsza cyfra po literze kodu ma wartość "1",co oznacza specyficzny błąd producenta auta/podzespołu/marki
Błąd wyświetlany ,jest ponadto jedynie pomocą w lokalizacji problemu,prawdziwym narzędziem jest lista parametrów i to najlepiej zmierzonych,bo nawet te wyliczone są czasem o kant dupy rozbić, bo komputer kłamie jak ma jakiś sygnał sfałszowany.

EGR trzeba zaślepiać najszybciej jak się tylko da,najlepiej zaraz po zakupie :P

Strona 11 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/