Honda Club Wałbrzych http://honda-walbrzych.pl/ |
|
Komunikacja przez złącze diagnostyczne. http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=15&t=3152 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | Honder [ N, 22 lis 2015; 04:02:23 ] |
Tytuł: | Re: Komunikacja przez złącze diagnostyczne. |
Witam Wszystkich. Czy mógłbym Was prosić o radę? Przejściówka do Hondy z 3 pinów na gniazdo OBD2 zadziała z opisywanym programem z ruskiej strony? przejściówkę można kupić na aledrogo jej oznaczenia są takie linia diagnostyczna >oznaczenie pinu we wtyku > OBDII żeńska K > 1 > 7,14 GND > 3 > 4 12V > 2 > 16 |
Autor: | m26 [ N, 22 lis 2015; 07:48:57 ] |
Tytuł: | Re: Komunikacja przez złącze diagnostyczne. |
Zadziała,a przynajmniej powinna,ale jest jedno ale Z tego co wiem ,to chcesdz to zrobić przy użyciu skanera obd (elm) ,otóż on się do tego nie nadaje,bo ten skaner korzysta z sieci CAN,czyli czegoś co weszło w auta dużo później . Jeśli chcesz bardziej uniwersalnego ustrojstwa do tego typu rzeczy,to nie inwestuj w przejściówki,tylko zapraw wspomniane trzy żyły i podpinaj bezpośrednio odpowiednie piny. Jeśli chcesz,to mam odpowiednie końcówki i wzorzec,podjedź kiedyć ,to Ci sprezentuję |
Autor: | Muzyk-Grzes [ N, 22 lis 2015; 08:47:39 ] |
Tytuł: | Re: Komunikacja przez złącze diagnostyczne. |
Oprócz rosyjskiego programu jest też stary już Datalogger http://sourceforge.net/projects/freelog/ |
Autor: | m26 [ N, 22 lis 2015; 11:50:43 ] |
Tytuł: | Re: Komunikacja przez złącze diagnostyczne. |
Grzegorz,on nie chce rozbierać kompa,poza tym to nie działa na nieprzerobionym. Ma Staga w tym aucie jeszcze (tu się powinniście dogadać) i Mazdę. |
Autor: | Honder [ Pn, 23 lis 2015; 06:48:58 ] |
Tytuł: | Re: Komunikacja przez złącze diagnostyczne. |
Dzięki za odp. co do przejściówek to i tak wcześniej zamówiłem i zrobię testy. Mirek Będzie jeszcze wtyczka VAG obd2 >USB, jest szansa że to zadziała? |
Autor: | m26 [ Pn, 23 lis 2015; 10:04:48 ] |
Tytuł: | Re: Komunikacja przez złącze diagnostyczne. |
Po pierwsze ,to musi to być interfejs vaga na jedną linię K. Po drugie primo ,to taka ilość przejściówek ,nawet pasujących,może być kompletną klapą. Po 3. to wtyki obd2 z siecią ,są z wyglądu podobne ,ale nie działają i nie mają wycięcia,właśnie po to żebyś nie wpinał. EDIT: chyba gafę strzeliłem , masz komp p2e ? jeśli tak ,to muszę poszperać,bo nie wiem co i jak on tam dokładnie ma. EDIT 2: Poszperałem i wygląda na to że lepiej nie podłączać tego ,zanim się nie przemierzy dokladnie dla pewności.Z tego co mi podałeś na PW to nie wynika nic dobrego: ------------ linia diagnostyczna oznaczenie pinu we wtyku OBDII żeńska K 1 7,14 GND 3 4 12V 2 16 ------------ nie można sobie mostkować pinów nie powinno się pobierać masy z budy nie ma konkretu które K jest podłączone,a może być nie to Znalazlem przez przypadek coś takiego: http://www.aliexpress.com/item/Latest-O ... 88912.html to już daje do myślenia Moim zdaniem trzeba się dobrać do tego z miernikiem jeśli już się upierasz przy przejściówkach i podłączyć to w ten sposób zeby pobrać masę sygnałową czyli tą z komputera a nie budy czy baterii ,potem sygnał K z pinu 7 bo tak się podłącza przy transmisji z jednym K,a zasilanie tak jak w przypadku łącza trzypinowego czyli 12v pojazdu I jeszcze jedno ważne pytanie,bo tego nie wiem: czy Twoje auto posiada to złącze 3 pinowe czy tylko 16-sto.Bo jesli nie masz tego pierwszego ,to przejściówka na trzy piny jest zbędna i nie do wykorzystania w tym aucie. |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |