Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Pt, 22 wrz 2017; 07:56:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Remont silnika - gdzie i jaki koszt
PostNapisane: N, 28 lut 2016; 07:29:30 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2488
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT
99% przypadków to tylko zajechane pierścienie,ale wiadomo że jak rozbierzesz i zobaczysz zajechane panewki to plan naprawy się moze zmienić.
Z tymi silnikami jest tak ,że albo mają panewki dobre,albo zaraz się kończy silnik,trzeba mieć szczęście zeby trafić w okres kiedy już się sypią a silnik jeszcze chodzi.
Opcja remontu po kosztach jest jak najbardziej realna,większość tak robi i wystarcza,bo stare Hondy sa jak stare Scanie-robisz milion,wymieniasz panewki i robisz następny ;)

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Remont silnika - gdzie i jaki koszt
PostNapisane: Pn, 29 lut 2016; 08:21:04 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 09 maja 2011; 06:55:55
Posty: 830
Lokalizacja: Wałbrzych a aktualnie Hamburg
Imię: Tomek
Honda:: Civic EJ9 + ACC CN2
U mnie była wymiana samego słupka i po prawie 100k km dalej wszystko jest ok. Dostałem na niego miesiąc gwarancji także zaryzykowałem i nie żałuje.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Remont silnika - gdzie i jaki koszt
PostNapisane: Pn, 29 lut 2016; 08:41:35 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2488
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT
Ja też kupowałem silnik i też nie żałuję,ale remont musiałem zrobić i tak niestety,bo do Wrocka upijał litr.
Cena silnika + wysyłka to dwa remonty prawie a i tak będziesz miał silnik bardziej zużyty niż Twój wyremontowany.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Remont silnika - gdzie i jaki koszt
PostNapisane: Pn, 29 lut 2016; 08:07:38 
Offline
Zarejestrowany uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 21 maja 2015; 06:54:18
Posty: 44
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mariusz
Honda:: EJ9 PODTLENEK LPG
Wymiana samych pierścieni, panewek i koniec? Żadnych dodatkowych nowych części i kosztów? No i czy wystarcza to, aby zmniejszyć ilości spozywanego oleju..

_________________
kto ma japońca jeździ do końca..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Remont silnika - gdzie i jaki koszt
PostNapisane: Pn, 29 lut 2016; 11:32:55 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2488
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT
Panewki do rewizji przy okazji rozebranego silnika -nie mają żadnego wpływu na pobory oliwy.
Do wymiany pierścienie,zdjęcia tłoków umieść tutaj,to się zobaczy jak to wygląda.
Uszczelniacze zaworowe ,uszczelka kolektora dolotowego,miski i głowicy ,do tego nowe płyny ustrojowe i jazda z koksem.
Przy okazji zdjętych sprężyn zaworowych dociera się wentyle (pasta trzy pln-y)
Oczywiście przy okazji robi się co się da,np. jak masz stary nierząd,to wymieniasz,a jak taki sobie to sam pas.Na koniec wsiadasz ,upalasz i z zadowoleniem patrzysz na brak chmury za autem (i tak przez kolejne grube tysiace kilometrów) ;)

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Remont silnika - gdzie i jaki koszt
PostNapisane: Wt, 01 mar 2016; 05:09:52 
Offline
Zarejestrowany uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 21 maja 2015; 06:54:18
Posty: 44
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mariusz
Honda:: EJ9 PODTLENEK LPG
Teraz wiem jak mniej wiecej wyglada temat jakbym chcial sie zabrac za remont.. P.S Mirek jakbym wymienil wszystko co napisales pierścienie, uszczelniacze, uszczelki itp i nie koniecznie te panewki o ile bylyby dobre to wystarczy na to, aby zakwalifikować to do tego remontu po kosztach i koncem picia oleju? Czy mogę po drodze naciąć sie na dodatkowe koszta na ktore nie będę przygotowany?

_________________
kto ma japońca jeździ do końca..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Remont silnika - gdzie i jaki koszt
PostNapisane: Wt, 01 mar 2016; 09:13:13 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2488
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT
Raczej watpliwe,ale zawsze cos sie znaleźć moze.Dobrze by bylo zmierzyć owalizacje tulei,ale takie cos to juz mają najgorsze trupy,przewaznie jak nie ma progu w miejscu gdzie sięgaja pierścienie,to nawet nie ma co mierzyc,bo bedzie idealnie.Nie bagatelizuj tez sprawy rozrzadu,bo jest ważny,a jak kupisz nowy motor to i tak Cie nie ominie.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Remont silnika - gdzie i jaki koszt
PostNapisane: Cz, 03 mar 2016; 04:34:15 
Offline
Zarejestrowany uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 21 maja 2015; 06:54:18
Posty: 44
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mariusz
Honda:: EJ9 PODTLENEK LPG
A moze ktoś robil podobny remont i wie mniej wiecej jakie koszta nie licząc robocizny.. moze innym uzytkownikom w razie "w" na przyszłość przydałaby sie taka informacja.. jak nie to i tak dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam :)

_________________
kto ma japońca jeździ do końca..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Remont silnika - gdzie i jaki koszt
PostNapisane: Cz, 03 mar 2016; 05:49:33 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2488
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT
Tu każdy zna koszta na wylot.
uszczelka głowicy -koniecznie metalowa 80 -90 na all
usczelniacze - ok. 60
pierścienie- najlepiej z żeliwnym zgarniającym np. teikoku,riken ok. 200
olej 5w40 - cena idzie w parze z jakością
rozrząd- conajmniej pas o ile w miarę świeża reszta 50-70
płyn chłodn- jeśli trzeba
jakiś uszczelniacz -byle nie silikon śmierdzący octem 30-200
uszczelka kolektora sącego- 18
pasta zaworowa ok. 3zł
uszczelka miski-?

pomoce naukowe viewtopic.php?f=8&t=3089

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL