Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

Regulamin forum
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=21&t=829
Strona 1 z 1

Autor:  Lukas [ Pn, 14 wrz 2009; 02:39:30 ]
Tytuł:  Regulamin forum

Regulamin Forum:
1. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
2. Zabrania się umieszczania na łamach forum treści rasistowskich, rażących przekonania religijne innych osób i tym podobne.
3. Każdy korzystający z forum winien zapoznać się z ogólnymi zasadami netykiety. Wszelkie slowa uwazane powrzechnie za wulgarne beda "kwiatkowane"
4. Zabrania się postowania 2 postów pod sobą (używajcie opcji edytuj). Wyjatkiem sa tematy w dziale "nasze auta" w których posty pod soba moga pisac autorzy danego tematu oraz temat "Zdjęcia Hondzin" w Hyde Parku. Wyjątkiem jest także sytuacja w ktorej osoba, ktora pisala w temacie jako ostatnia z uzasadnionych przyczyn chce "odkopac" temat.
5. Zabrania się pisania dużą czcionką, innym kolorem jeśli nie jest to potrzebne.
6. Przed założeniem tematu używajcie opcji Szukaj.
7. Mile widziane jest ułatwienie pracy moderatorom (czyt. pisanie poprawną polszczyzną, pisanie na temat, nie offtopowanie).
8. Załoga forum nie ponosi odpowiedzialności za wszelakie dane osobowe umieszczane na forum - robicie to na własną odpowiedzialność.
9. Dział giełda służy wyłącznie do ogłaszania się - Załoga forum nie odpowiada za ewentualne nieścisłości podczas transakcji.
10. Zabrania się spamowania!
11. Zabrania się używania koloru czerwonego jak i zielonego (i wszystkich odcieni obydwu kolorów zbliżonych do nich)! Owy kolor zarezerwowany jest dla administratora/moderatorów!!
12. Zabrania się umieszczania reklam ,jak i linków do stron o treściach komercyjnych, sklepów internetowych i serwisów aukcyjnych z wyłączeniem do pojedynczych tematów na takich serwisach określających pojedynczy produkt (np: Link do strony z autem lub innymi akcesoriami samochodowymi i car audio)
12a. Zabrania się zakładania kont użytkowników o nazwach zawierających treści jak w punkcie 12.
12b. Zabrania się umieszczania w podpisie oraz avatarze reklam i treści jak w punkcie 12.
12c. Zezwala się użytkownikom posiadającym konto o statusie od klubowicza w górę, zamieszać TYLKO I WYŁĄCZNIE w podpisie, linki do stron prowadzonych przez siebie działałnosci oraz firm, linki do stron i serwisów (także komercyjnych) o tematyce motoryzacyjnej oraz linki do stron i serwisów o tematyce sportowej.
13. Cztery razy do roku usuwane z forum beda konta uzytkownikow NIE ZWERYFIKOWANYCH, ktorzy napisali mniej niz 10 postow oraz nie logowali sie na forum przez okres co najmniej trzech miesiecy.
13a. Przy okazji porzadkowania forum (pkt 13) konta posiadajace status "Przyjaciela klubu" na ktorych nie bylo zadnej aktywności przez okres szesciu miesiecy, zostaną zdegradowane do statusu "Użytkownika zweryfikowanego".
13b. Przy okazji porządkowania forum (pkt 13) użytkownicy kont posiadających status "Uzytkownika zweryfikowanego", którzy nie byli aktywni prze okres conajmniej szesciu miesięcy zostana powiadomieni mailem o tym fakcie. W przypadku braku odpowiedzi na maila w terminie 14stu dni od daty jego wyslania, konta takie beda usuwane z zachowaniem napisanych postów.
14. Za nagminne łamanie regulaminu (5 ostrzeżeń), bądź używanie niecenzuralnych słów konto zostanie zbanowane na tydzien.
15. Zarejestrowanie się na forum jest równoznaczne z zapoznaniem oraz akceptacją w/w regulaminu.

Autor:  dz0919 [ N, 07 kwi 2013; 01:36:12 ]
Tytuł:  Re: Regulamin forum

dnia 7 kwietnia 2013r. wprowadzone zostaly male zmiany w regulaminie...prosze wszystkich o zapoznanie sie.

Zmienily sie miedzy innymi zasady usuwania kont z forum oraz zasady zamiszzczania zdjęc (nie musza to byc juz tylko i wylacznie miniaturki). W przypadku nagminnego lamania regulaminu (z uwagi na to ze grupa "lamy" zostala zlikwidowana) konta beda banowane na okres 7 dni. Zmienil sie tez pkt 4 dotyczacy pisania jednego posta pod drugim :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/