Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Cz, 28 mar 2024; 04:12:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Grubsze modzenie fur
PostNapisane: Cz, 08 kwi 2010; 12:14:24 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5680
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord CS12
Maxoff napisał(a):
.... ale i tak nie udało się zamknąć całości w dwóch dniach. Wygląda na to, że zrobienie tego w dwa dni jest możliwe tylko w sytuacji gdy wszystko idzie idealnie gładko i szybko, co rzadko się zdarza ;)

Może jak w końcu zamiast elektryki z Z1 anglika będzie właściwa to zamkniesz całość w 2 dni? Na razie 2:0 może do 3 razy sztuka?

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Grubsze modzenie fur
PostNapisane: Cz, 08 kwi 2010; 03:12:33 
Offline
Administrator techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 13 gru 2008; 05:22:47
Posty: 460
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Imię: Paweł
Honda:: Była Civic EG8 D15xx
Z elektryka akurat nie było żadnych problemów tym razem, poszła bardzo sprawnie. Trudno powiedzieć co tak naprawdę tyle zajmuje, ale zrobić to (porządnie) w dwa dni jest ciężko, dlatego od teraz punkt wyjścia to 2.5~3 dni.

_________________
Moja Ex Honda | Mój Blog | MotionSystems.eu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Grubsze modzenie fur
PostNapisane: Pn, 26 kwi 2010; 05:54:55 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 21 wrz 2008; 09:53:55
Posty: 975
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Andrzej
Honda:: EK4 B16A2
W ostatnią sobotę troszkę powalczyliśmy z Maxoffem
Do zrobienia u mnie mapy u Maxoff sprawdzenie klawiature głowicy .

Na dzień dobry klawiatura z mojej głowicy ( D16Z6 ) poszła do rozbiórki :D .


Niestety fotostory bardzo słabej jakości ( słaby tel )
Obrazek

Klawiatura w proszku rozebrana i wyczyszczona .
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W między czasie jak stygł Pawła silnik po testach zabraliśmy się za mapy w moim D15 trochę polataliśmy z podpiętym lapkiem mała korekcja map do tego delikatne przesunięcie odcinki oraz poprawka wiązki bo już nie mieliśmy siły z tym er 7 :lol:

Obrazek

_________________
Obrazek

Obrazek
Jada chłopaki w japońcach , nikt ich nie dogoni bo kręcą do końca....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Grubsze modzenie fur
PostNapisane: Pn, 26 kwi 2010; 07:27:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5680
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord CS12
I co działa już vtec?

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Grubsze modzenie fur
PostNapisane: Pn, 26 kwi 2010; 09:39:43 
Offline
Administrator techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 13 gru 2008; 05:22:47
Posty: 460
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Imię: Paweł
Honda:: Była Civic EG8 D15xx
Muzyk-Grzes napisał(a):
I co działa już vtec?

Tak, ale właściwie nic mechanicznie nie zmieniliśmy. Tj. na pewno głównym problemem było to co znalazłem tydzień temu i co pokazywałem Ci, a mianowicie śruba do zaworu serwisowego.

Natomiast z VTEC-iem sprawia jest dosyć ciekawe, bo gdy przestawiłem punkt załączania się na 5100 to czuć różnicę gdy jedzie się z odpiętym zaworem a gdy jedzie się z podłączonym (Andrzej może to potwierdzić). Później gdy jechałem do Wrocławia przestawiłem na 4700 (normalnie miałem 4500) i tutaj właściwie już tego tak nie czuć, albo przejście jest płynne, albo ten VTEC niewiele tak naprawdę daje. Ogólnie mechanicznie i elektrycznie jest wszystko ok, ciśnienie jest, zawory sprawne, klawiatury też, tak więc jedyne co nam jeszcze do głowy z Andrzejem przyszło to za rzadki oleju - Motul jest właściwie jak woda i może przez to są problemy z załączaniem.

Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden eksperyment, sprawdzić jak zwykłe D16Z6 jeździ z odpiętym zaworem.

Cytuj:
...mieliśmy siły z tym er 7

I er 3 jak się jeszcze okazało ;) Najzabawniejsze jest to, że problem był z kablami które nigdy nie były ani lutowane ani sztukowane.

PS. No i wiemy już, że klawiatura jest banalnie prosta w budowie ;)

_________________
Moja Ex Honda | Mój Blog | MotionSystems.eu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Grubsze modzenie fur
PostNapisane: Pn, 03 maja 2010; 09:20:29 
Offline
Administrator techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 13 gru 2008; 05:22:47
Posty: 460
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Imię: Paweł
Honda:: Była Civic EG8 D15xx
Całkiem niezła cena za komplet na D13B7+:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=76430

Co prawda przepustnica do wymiany, ale taką to nawet w garażu mam. Ciekawe czy ceny spadły do normy czy to po prostu wyjątek ;)

_________________
Moja Ex Honda | Mój Blog | MotionSystems.eu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Grubsze modzenie fur
PostNapisane: Pn, 03 maja 2010; 09:33:25 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 21 wrz 2008; 09:53:55
Posty: 975
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Andrzej
Honda:: EK4 B16A2
No cena baaardzo dobra handlarze na pewno by za tyle nie puścili raczej wyjątek :|

_________________
Obrazek

Obrazek
Jada chłopaki w japońcach , nikt ich nie dogoni bo kręcą do końca....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Grubsze modzenie fur
PostNapisane: Pn, 03 maja 2010; 09:41:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5680
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord CS12
Raczej wyjątek ,bo sam aparat zapłonowy to 250-300zł, bak z pompą 100zł wiązka silnikowa 150zł....a tu jeszcze komp i inne.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Grubsze modzenie fur
PostNapisane: Pn, 03 maja 2010; 10:27:27 
Offline
Administrator techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 13 gru 2008; 05:22:47
Posty: 460
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Imię: Paweł
Honda:: Była Civic EG8 D15xx
Sprawdzałem tego P05 i wg opisu na pgmfi.org rzeczywiście różni się tylko typem obsługiwanej sondy i wygląda na to, że można mu też eeprom spokojnie włożyć.

_________________
Moja Ex Honda | Mój Blog | MotionSystems.eu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Grubsze modzenie fur
PostNapisane: Wt, 04 maja 2010; 05:14:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5680
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord CS12
Z sondą 4 przewodową tez nie problem mozna ją na stałe podłączyc pod zapłon (znaczy grzałkę) jak ja miałem w B2.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL