Honda Club Wałbrzych http://honda-walbrzych.pl/ |
|
Grubsze modzenie fur http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=1085 |
Strona 5 z 7 |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Cz, 08 kwi 2010; 12:14:24 ] |
Tytuł: | Re: Grubsze modzenie fur |
Maxoff napisał(a): .... ale i tak nie udało się zamknąć całości w dwóch dniach. Wygląda na to, że zrobienie tego w dwa dni jest możliwe tylko w sytuacji gdy wszystko idzie idealnie gładko i szybko, co rzadko się zdarza Może jak w końcu zamiast elektryki z Z1 anglika będzie właściwa to zamkniesz całość w 2 dni? Na razie 2:0 może do 3 razy sztuka? |
Autor: | Maxoff [ Cz, 08 kwi 2010; 03:12:33 ] |
Tytuł: | Re: Grubsze modzenie fur |
Z elektryka akurat nie było żadnych problemów tym razem, poszła bardzo sprawnie. Trudno powiedzieć co tak naprawdę tyle zajmuje, ale zrobić to (porządnie) w dwa dni jest ciężko, dlatego od teraz punkt wyjścia to 2.5~3 dni. |
Autor: | And84 [ Pn, 26 kwi 2010; 05:54:55 ] |
Tytuł: | Re: Grubsze modzenie fur |
W ostatnią sobotę troszkę powalczyliśmy z Maxoffem Do zrobienia u mnie mapy u Maxoff sprawdzenie klawiature głowicy . Na dzień dobry klawiatura z mojej głowicy ( D16Z6 ) poszła do rozbiórki . Niestety fotostory bardzo słabej jakości ( słaby tel ) Klawiatura w proszku rozebrana i wyczyszczona . W między czasie jak stygł Pawła silnik po testach zabraliśmy się za mapy w moim D15 trochę polataliśmy z podpiętym lapkiem mała korekcja map do tego delikatne przesunięcie odcinki oraz poprawka wiązki bo już nie mieliśmy siły z tym er 7 |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Pn, 26 kwi 2010; 07:27:11 ] |
Tytuł: | Re: Grubsze modzenie fur |
I co działa już vtec? |
Autor: | Maxoff [ Pn, 26 kwi 2010; 09:39:43 ] |
Tytuł: | Re: Grubsze modzenie fur |
Muzyk-Grzes napisał(a): I co działa już vtec? Tak, ale właściwie nic mechanicznie nie zmieniliśmy. Tj. na pewno głównym problemem było to co znalazłem tydzień temu i co pokazywałem Ci, a mianowicie śruba do zaworu serwisowego. Natomiast z VTEC-iem sprawia jest dosyć ciekawe, bo gdy przestawiłem punkt załączania się na 5100 to czuć różnicę gdy jedzie się z odpiętym zaworem a gdy jedzie się z podłączonym (Andrzej może to potwierdzić). Później gdy jechałem do Wrocławia przestawiłem na 4700 (normalnie miałem 4500) i tutaj właściwie już tego tak nie czuć, albo przejście jest płynne, albo ten VTEC niewiele tak naprawdę daje. Ogólnie mechanicznie i elektrycznie jest wszystko ok, ciśnienie jest, zawory sprawne, klawiatury też, tak więc jedyne co nam jeszcze do głowy z Andrzejem przyszło to za rzadki oleju - Motul jest właściwie jak woda i może przez to są problemy z załączaniem. Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden eksperyment, sprawdzić jak zwykłe D16Z6 jeździ z odpiętym zaworem. Cytuj: ...mieliśmy siły z tym er 7 I er 3 jak się jeszcze okazało Najzabawniejsze jest to, że problem był z kablami które nigdy nie były ani lutowane ani sztukowane. PS. No i wiemy już, że klawiatura jest banalnie prosta w budowie |
Autor: | Maxoff [ Pn, 03 maja 2010; 09:20:29 ] |
Tytuł: | Re: Grubsze modzenie fur |
Całkiem niezła cena za komplet na D13B7+: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=76430 Co prawda przepustnica do wymiany, ale taką to nawet w garażu mam. Ciekawe czy ceny spadły do normy czy to po prostu wyjątek |
Autor: | And84 [ Pn, 03 maja 2010; 09:33:25 ] |
Tytuł: | Re: Grubsze modzenie fur |
No cena baaardzo dobra handlarze na pewno by za tyle nie puścili raczej wyjątek |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Pn, 03 maja 2010; 09:41:37 ] |
Tytuł: | Re: Grubsze modzenie fur |
Raczej wyjątek ,bo sam aparat zapłonowy to 250-300zł, bak z pompą 100zł wiązka silnikowa 150zł....a tu jeszcze komp i inne. |
Autor: | Maxoff [ Pn, 03 maja 2010; 10:27:27 ] |
Tytuł: | Re: Grubsze modzenie fur |
Sprawdzałem tego P05 i wg opisu na pgmfi.org rzeczywiście różni się tylko typem obsługiwanej sondy i wygląda na to, że można mu też eeprom spokojnie włożyć. |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Wt, 04 maja 2010; 05:14:39 ] |
Tytuł: | Re: Grubsze modzenie fur |
Z sondą 4 przewodową tez nie problem mozna ją na stałe podłączyc pod zapłon (znaczy grzałkę) jak ja miałem w B2. |
Strona 5 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |