Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

Grubsze modzenie fur
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=1085
Strona 6 z 7

Autor:  Free [ Wt, 04 maja 2010; 04:01:47 ]
Tytuł:  Re: Grubsze modzenie fur

mówicie, że okazja :P?

Autor:  Muzyk-Grzes [ Wt, 04 maja 2010; 04:35:54 ]
Tytuł:  Re: Grubsze modzenie fur

No raczej ,składany z części zestaw to około 1500zł

Autor:  Free [ Wt, 04 maja 2010; 04:40:36 ]
Tytuł:  Re: Grubsze modzenie fur

Ciekawe czy to wszystko sprawne... :roll: Poza tą przepustnicą ofkoz.
Z resztą, nie rozkminiam bo wypłata 12 dopiero :oops:

Autor:  Muzyk-Grzes [ Wt, 04 maja 2010; 04:46:37 ]
Tytuł:  Re: Grubsze modzenie fur

He nawet jakby przepustnica była do kupienia nowa to i tak całość kosztowała by 600zł czyli mniej niż połowa ceny za zestaw składany.

Autor:  Free [ Wt, 04 maja 2010; 05:08:10 ]
Tytuł:  Re: Grubsze modzenie fur

Już rzekomo sprzedany :geek:

Autor:  Maxoff [ Wt, 04 maja 2010; 05:38:34 ]
Tytuł:  Re: Grubsze modzenie fur

Free napisał(a):
Już rzekomo sprzedany :geek:

Jakoś mnie to nie dziwi. Przy takie cenie to nawet na części się opłaca.

Muzyk-Grzes napisał(a):
Z sondą 4 przewodową tez nie problem mozna ją na stałe podłączyc pod zapłon (znaczy grzałkę) jak ja miałem w B2.

Nie o to mi chodziło ;) Komp P05 jest przygotowany do pracy z sondą jednożyłową, komp P06 do sondy czterożyłowej, a po pominięciu grzałki (którą można podpiąć gdziekolwiek) dwużyłowej. Różnica jest w punkcie odniesienie, komp P05 radzi sobie z sondą która bierze masę z silnika (taka co jest w D13B2 i D15B2), natomiast komp P06 jest dedykowany dla sondy która ma podawany punkt odniesienia na dodatkowym przewodzie (stąd dwa kable). Tak więc do kompa P05 można bez problemu wpiąć sondę czterożyłową natomiast P06 może nie działać poprawnie z sondą jednożyłową z powodu punktu odniesienia pomiaru. Ale to na tak na marginesie.

Ogólnie odpadał by koszt nowej sondy. Najtaniej to jest zrobić D13B7+ lub D15B7 na OBD0 i gratach z IV gena, tylko tutaj to byłby trochę eksperyment - w teorii nie powinno być problemów, "ktoś gdzieś to robił", w praktyce to nie wiadomo jak to jest. Potrzebny byłby ktoś z D13B2 lub D15B2 otwarty na eksperymenty.

Autor:  Maxoff [ Pn, 16 sie 2010; 11:58:00 ]
Tytuł:  Re: Grubsze modzenie fur

Nie wiem czy widzieliście na CKPL, LechuLK był na hamowni i wyszło 107KM i 131NM z 1.3. Koni tyle co ma D15B7 seryjnie tylko z mniejszego silnika. Z 75 n 107, 32KM na plus. Co o tym sądzicie?

Image by LechuLK:
Obrazek


// Panowie...prosba wielka ode mnie po raz setny...wrzucajcie wszelkie obrazki i zdjecia jako miniaturki
// dz0919

Autor:  Muzyk-Grzes [ Pn, 16 sie 2010; 04:00:34 ]
Tytuł:  Re: Grubsze modzenie fur

Jogalowi na tej mapie wyszło znacznie więcej bo z wydechem z B serii 114.8 KM i 130Nm
na ckpl jest wykres.

Autor:  Maxoff [ Pn, 16 sie 2010; 05:38:18 ]
Tytuł:  Re: Grubsze modzenie fur

Muzyk-Grzes napisał(a):
Jogalowi na tej mapie wyszło znacznie więcej

Zawsze znajdzie się ktoś kto ma lepiej ;) 107 to chyba nie taki zły wynik? Grzesiek, a kiedy Ty hamujesz?

Autor:  Lukas [ Pn, 16 sie 2010; 06:00:12 ]
Tytuł:  Re: Grubsze modzenie fur

on moze hamowac pietami po asfalcie

Strona 6 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/