Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Cz, 28 mar 2024; 11:49:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: D13Z6
PostNapisane: Pn, 23 maja 2011; 11:32:58 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 04 wrz 2008; 10:48:58
Posty: 1804
Tak, zestaw P&P. Tak jak pisałem, słupek, osprzęt, wiązka kabinowa, silnikowa, kolektor, półośki, komputer itd.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13Z6
PostNapisane: Pn, 23 maja 2011; 02:44:59 
D16Z6, to gejowy silnik lepszy jest D16Z9 Każdy normalny facet, to wie. Sorry za OT.
Fakt coraz bardziej przemawia do mnie modyfikacja 1.3 Tym bardziej, że tuning, to właśnie nie tylko styl ale i mechanika.


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13Z6
PostNapisane: Pn, 23 maja 2011; 02:53:54 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 05 wrz 2008; 09:51:13
Posty: 4630
Lokalizacja: Wałbrzych / Biały Kamień
Imię: Łukasz
Honda:: Germany/Italia
MuffasaSF napisał(a):
D16Z6, to gejowy silnik lepszy jest D16Z9 Każdy normalny facet, to wie. Sorry za OT.
Fakt coraz bardziej przemawia do mnie modyfikacja 1.3 Tym bardziej, że tuning, to właśnie nie tylko styl ale i mechanika.

Ostatnio w OPT z tego 'gejowego' silnika w Coupe 6genie chłop wycisnął 300+ KM a na nitro ok 370koni, Fajny taki gejowy silnik ;)

_________________
ti amo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13Z6
PostNapisane: Pn, 23 maja 2011; 03:42:35 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 04 wrz 2008; 10:48:58
Posty: 1804
MuffasaSF napisał(a):
D16Z6, to gejowy silnik lepszy jest D16Z9 Każdy normalny facet, to wie. Sorry za OT.
Fakt coraz bardziej przemawia do mnie modyfikacja 1.3 Tym bardziej, że tuning, to właśnie nie tylko styl ale i mechanika.


D16z6 a d16z9 to jedno i to samo, tyle, że Z9 występował w coupe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13Z6
PostNapisane: Pn, 23 maja 2011; 06:23:29 
Free napisał(a):

D16z6 a d16z9 to jedno i to samo, tyle, że Z9 występował w coupe.


No, Dokładnie, masz rację... :)


Oj, tam, Oj tam Lukas :P Ja jak dolewam denaturatu, to mam 100 HP :D A, tak serio, wolał bym takie Z6 niż moje D13B2 albo D13Z6


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13Z6
PostNapisane: Pn, 23 maja 2011; 06:52:01 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 04 wrz 2008; 10:48:58
Posty: 1804
Po to chyba prowadzimy tutaj sobie w miare konstruktywną (o dziwo) dyskusję. Jeśli ktoś chce mieć jakoś jadące auto i mówić, że to "szybkie 1.3" to wybór jest prosty - modzić.

Jeśli ktoś chce się szybko odpychać "od samego początku" a w dodatku myśli bardziej dalekosiężnie w kwestii tjunowania (zwłąszcza chodzi mi o N/A) to kupuje D16z6. Ceny w sumie wyjdą podobnie - przy tego typu zabawie myślę że pareset zł nie robi komuś większej różnicy bo uszczelki, świece paski oleje i inne duperele kosztują tak samo.

Jeśli natomiast ktoś chce mieć zapierdalakę - Bseria. Tu jednak trzeba mieć około2,5 raza więcej siana na cała operację. Ale jaki fun później :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13Z6
PostNapisane: Pn, 23 maja 2011; 07:55:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5680
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord CS12
Nic dodać nic ująć osobiscie polecam D16Y8 z racji na młodszy wiek.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13Z6
PostNapisane: Pn, 23 maja 2011; 08:15:50 
Free napisał(a):
Jeśli natomiast ktoś chce mieć zapierdalakę - Bseria. Tu jednak trzeba mieć około2,5 raza więcej siana na cała operację. Ale jaki fun później :mrgreen:


Ta chyba na Stacji Paliw ten *Fun*...


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13Z6
PostNapisane: Pn, 23 maja 2011; 09:04:39 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 04 wrz 2008; 10:48:58
Posty: 1804
MuffasaSF napisał(a):
Free napisał(a):
Jeśli natomiast ktoś chce mieć zapierdalakę - Bseria. Tu jednak trzeba mieć około2,5 raza więcej siana na cała operację. Ale jaki fun później :mrgreen:


Ta chyba na Stacji Paliw ten *Fun*...


Nie jest najgorzej, przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym mieścisz sie poniżej 10l. Z tego co czytałem to pali około 8,5-9,6. Jak będzie się butować to wiadomo, że wypije i 16. Wbrew pozorom to nie jest duży silnik więc bóg wie ile też nie pije.Ale jak ktoś chce latać pod 8k rpm to wiadomo, że trzeba się liczyć z kosztami. Ale fun i tak jest :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13Z6
PostNapisane: Pn, 23 maja 2011; 09:10:10 
Dobra, kosztorys znamy tej operacji i części do tego potrzebne. A jak ma się spalanie, Nie pisać że spali ile wleje, albo tyle ile pojedziesz :P Mniej więcej średnia jaką się obliczyło... .


Góra
  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL