Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

D13Z6
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=1729
Strona 1 z 5

Autor:  MuffasaSF [ Wt, 17 maja 2011; 10:40:15 ]
Tytuł:  D13Z6

Jak w temacie, coraz mocniej chodzi Mi modyfikacja silnika. Zależy Mi na tej samej pojemności, ale jak wiadomo także i na większej mocy. Wiem, że tutaj na forum jest człowiek, który posiada takowy silnik i prosił bym o jego, mały wywiad na ten temat, mianowicie, koszty i gdzie w Wałbrzychu takie coś ogarniają i za ile. a także jak ma sie spalanie po takiej modyfikacji, i ile Hp można wycisnąć po tak zaawansowanej przeróbce silnika?

Autor:  Rexio [ Wt, 17 maja 2011; 10:47:37 ]
Tytuł:  Re: D13Z6

Ten człowiek ukrywa się pod nickiem Muzyk-Grzes, już widzę jak "inżynier" sypnie Ci wykład :D

Autor:  dz0919 [ Wt, 17 maja 2011; 10:52:18 ]
Tytuł:  Re: D13Z6

najlepiej bedzie jak sie z nim spotkasz i poogladasz osobiscie ;)..jak znam Grzesia to bardzo chetnie Ci wszystko wylozy :)

Autor:  MuffasaSF [ Śr, 18 maja 2011; 12:01:41 ]
Tytuł:  Re: D13Z6

Ja bardzo chętnie, bym chciał go poznać i pogadać, i zrobić taki silnik jak On ma. A temacik, dobry dla osób które będą zainteresowane ta modyfikacją.

Autor:  Rexio [ Śr, 18 maja 2011; 09:20:14 ]
Tytuł:  Re: D13Z6

MuffasaSF napisał(a):
Ja bardzo chętnie, bym chciał go poznać i pogadać


A reszty to już nie... Czekaj czekaj, będziesz chciał wlepy :P

Autor:  Free [ Śr, 18 maja 2011; 12:03:04 ]
Tytuł:  Re: D13Z6

Dla mnie osobiście kasa w błoto - podobne koszty, co kupienie całego swapa D16Z6, który w serii jedzie tak jak (podobno) wyżyłowane 1.3. Tam gdzie sie kończą możwliwości D13 zaczynają się dopiero D16.

Co do Grzesia - miał się stawiać z Arturem, z Radkiem itd (z osobami, które mają d16z6) by pokazać jak to jedzie, ale coś bez skutku. Skoro trzeba wymieniać bak, głowice, pompę - praktycznie wszystko poza samym blokiem silnika to jest to wg mnie sztuka dla sztuki. No ale co kto lubi - ja osobiście będę wolał włożyć seryjne D16 bo później nawet przy sprzedaży będą mniejsze problemy w stylu "co to za rzeźba pod maską" :geek:

Autor:  Rexio [ Śr, 18 maja 2011; 12:29:49 ]
Tytuł:  Re: D13Z6

Po części Free ma rację. Ale z mojej strony wielki respect dla Grzesia za podjęcie się takiego projektu co najważniejsze z zadowalającym skutkiem :) Chciałbym tylko np zobaczyć wykres z hamowni takiego D13Z6 :P

Autor:  Muzyk-Grzes [ Śr, 18 maja 2011; 07:42:21 ]
Tytuł:  Re: D13Z6

Pomimo za i przeciw, ja osobiście podjęłem temat i nie żałuję, co do cen to jest jeszcze kilka innych aspektów ,jeśli juz porównujecie to swap D16Z6 może być różny i moze wymagać remontu.
Generalnie od początku prac od D13B2 do B7 a potem Z6 wiedzą i umiejętnosciami ten projekt ogarniał Maxoff i tylko jego mogę polecać do zrobienia takiego minime.

Autor:  dz0919 [ Śr, 18 maja 2011; 09:55:31 ]
Tytuł:  Re: D13Z6

Free napisał(a):
Dla mnie osobiście kasa w błoto - podobne koszty, co kupienie całego swapa D16Z6, który w serii jedzie tak jak (podobno) wyżyłowane 1.3. Tam gdzie sie kończą możwliwości D13 zaczynają się dopiero D16.

:geek:


Mnie sie osobiscie taki wynalazek podoba...z tego wlasnie wzgledu ze ciagle jest to 1.3...i takie wynalazki mozna w polsce policzyc na palcach jednej reki...sam sie dosc powaznie nad dlubaniem 1.3 zastanawialem no ale w moim wypadku zwyciezyla ekonomia niestety :(

Autor:  MuffasaSF [ Śr, 18 maja 2011; 11:19:51 ]
Tytuł:  Re: D13Z6

Dobry swap, to jakieś 3-4 kafle jak dobrze szacuje z ludźmi, którzy naprawdę ogarniają temat i nie robią fuchy. A magiczne ręce maxoffa? Ile on bierze za takie mody? Jak długo, to trwa? I w sumie jak dobrze rozumiem Free, to potrzeba wszystko od głowicy po bak? Pompy i wszystkie inne bajery, i to co tam po drodze wchodzi? jakie, to są koszty? 3 kafle 2,5? 5?

Strona 1 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/