Honda Club Wałbrzych http://honda-walbrzych.pl/ |
|
D13Z6 http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=1729 |
Strona 3 z 5 |
Autor: | Free [ Pn, 23 maja 2011; 11:32:58 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
Tak, zestaw P&P. Tak jak pisałem, słupek, osprzęt, wiązka kabinowa, silnikowa, kolektor, półośki, komputer itd. |
Autor: | MuffasaSF [ Pn, 23 maja 2011; 02:44:59 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
D16Z6, to gejowy silnik lepszy jest D16Z9 Każdy normalny facet, to wie. Sorry za OT. Fakt coraz bardziej przemawia do mnie modyfikacja 1.3 Tym bardziej, że tuning, to właśnie nie tylko styl ale i mechanika. |
Autor: | Lukas [ Pn, 23 maja 2011; 02:53:54 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
MuffasaSF napisał(a): D16Z6, to gejowy silnik lepszy jest D16Z9 Każdy normalny facet, to wie. Sorry za OT. Fakt coraz bardziej przemawia do mnie modyfikacja 1.3 Tym bardziej, że tuning, to właśnie nie tylko styl ale i mechanika. Ostatnio w OPT z tego 'gejowego' silnika w Coupe 6genie chłop wycisnął 300+ KM a na nitro ok 370koni, Fajny taki gejowy silnik |
Autor: | Free [ Pn, 23 maja 2011; 03:42:35 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
MuffasaSF napisał(a): D16Z6, to gejowy silnik lepszy jest D16Z9 Każdy normalny facet, to wie. Sorry za OT. Fakt coraz bardziej przemawia do mnie modyfikacja 1.3 Tym bardziej, że tuning, to właśnie nie tylko styl ale i mechanika. D16z6 a d16z9 to jedno i to samo, tyle, że Z9 występował w coupe. |
Autor: | MuffasaSF [ Pn, 23 maja 2011; 06:23:29 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
Free napisał(a): D16z6 a d16z9 to jedno i to samo, tyle, że Z9 występował w coupe. No, Dokładnie, masz rację... Oj, tam, Oj tam Lukas Ja jak dolewam denaturatu, to mam 100 HP A, tak serio, wolał bym takie Z6 niż moje D13B2 albo D13Z6 |
Autor: | Free [ Pn, 23 maja 2011; 06:52:01 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
Po to chyba prowadzimy tutaj sobie w miare konstruktywną (o dziwo) dyskusję. Jeśli ktoś chce mieć jakoś jadące auto i mówić, że to "szybkie 1.3" to wybór jest prosty - modzić. Jeśli ktoś chce się szybko odpychać "od samego początku" a w dodatku myśli bardziej dalekosiężnie w kwestii tjunowania (zwłąszcza chodzi mi o N/A) to kupuje D16z6. Ceny w sumie wyjdą podobnie - przy tego typu zabawie myślę że pareset zł nie robi komuś większej różnicy bo uszczelki, świece paski oleje i inne duperele kosztują tak samo. Jeśli natomiast ktoś chce mieć zapierdalakę - Bseria. Tu jednak trzeba mieć około2,5 raza więcej siana na cała operację. Ale jaki fun później |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Pn, 23 maja 2011; 07:55:57 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
Nic dodać nic ująć osobiscie polecam D16Y8 z racji na młodszy wiek. |
Autor: | MuffasaSF [ Pn, 23 maja 2011; 08:15:50 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
Free napisał(a): Jeśli natomiast ktoś chce mieć zapierdalakę - Bseria. Tu jednak trzeba mieć około2,5 raza więcej siana na cała operację. Ale jaki fun później Ta chyba na Stacji Paliw ten *Fun*... |
Autor: | Free [ Pn, 23 maja 2011; 09:04:39 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
MuffasaSF napisał(a): Free napisał(a): Jeśli natomiast ktoś chce mieć zapierdalakę - Bseria. Tu jednak trzeba mieć około2,5 raza więcej siana na cała operację. Ale jaki fun później Ta chyba na Stacji Paliw ten *Fun*... Nie jest najgorzej, przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym mieścisz sie poniżej 10l. Z tego co czytałem to pali około 8,5-9,6. Jak będzie się butować to wiadomo, że wypije i 16. Wbrew pozorom to nie jest duży silnik więc bóg wie ile też nie pije.Ale jak ktoś chce latać pod 8k rpm to wiadomo, że trzeba się liczyć z kosztami. Ale fun i tak jest |
Autor: | MuffasaSF [ Pn, 23 maja 2011; 09:10:10 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
Dobra, kosztorys znamy tej operacji i części do tego potrzebne. A jak ma się spalanie, Nie pisać że spali ile wleje, albo tyle ile pojedziesz Mniej więcej średnia jaką się obliczyło... . |
Strona 3 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |