Honda Club Wałbrzych http://honda-walbrzych.pl/ |
|
D13Z6 http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=1729 |
Strona 4 z 5 |
Autor: | karolradkow [ Pn, 23 maja 2011; 10:19:40 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
nie wiem kto mial albo ma taka b serie zeby palila 16 chyba ze na gaz. bo ja nie chwalac sie ani nie żaląc mam i przy ostrej żyle pali mi maks11 a na trasie nie do uwierzenia 6-7 i mialem dziewczyne co miala 1.5 90kuca i wcale tamto autko do wroclawia od nas z wiosek nie palilo mniej przy normalnej jezdzie....... a jaki fun:):) |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Śr, 25 maja 2011; 07:53:27 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
MuffasaSF napisał(a): Dobra, kosztorys znamy tej operacji i części do tego potrzebne. A jak ma się spalanie, Nie pisać że spali ile wleje, albo tyle ile pojedziesz Mniej więcej średnia jaką się obliczyło... . U mnie srednie spalanie w opisie jest 7,5l/100km . Na trasie i nie ważne czy 110 czy 140 km/h spalanie wynosi 6,5l/100km(często powyżej 4,5k obrotów czyt. vtec) miasto to około 8l/100km. A zima to nawet 10-11l/100km w mieście na krótkich trasach ,poza miastem poniżej 10 zawsze jest. |
Autor: | MuffasaSF [ Śr, 25 maja 2011; 08:54:11 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
Mniej jak w gaźnikowcu. |
Autor: | dz0919 [ Pt, 27 maja 2011; 07:43:53 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
MuffasaSF napisał(a): Mniej jak w gaźnikowcu. wyreguluj sobie dobrze gaznik jezeli Ci wiecej siorbie;)...mi d13b2 z wycietym katem, wywalonymi wszelkimi sitkami i zwezkami palilo w trasie od 4,9-6 l a w miescie tak od 6-7,5 |
Autor: | MuffasaSF [ So, 28 maja 2011; 07:12:33 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
No, trza chyba będzie wyregulować. Dobra więc teraz do tej modyfikacji potrzeba. Jak coś, to uzupełniajcie listę. Głowica Kolektor ssący Bak Wiązka elektryczna z komputerem P28? Aparat zapłonowy Jak dla mnie licznik z obrotomierzem... Dalej... ??? |
Autor: | Muzyk-Grzes [ So, 28 maja 2011; 11:46:06 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
A co D13Z6 chcesz robić? przecież D16Z5 w CRX zostawiło to D13Z6 o długość w tyle, nie wiem jak to będzie z seryjnym D16Z6 więc nie osądzam. Lista części to: Bak z pompą + filtr paliwa Wiązka silnikowa + wiązka kabinowa + komp P28 (lub P06 bo jest tańszy a zestaw do vtec nie przekroczy 50zł) Kółko regulowane ,lub kółko z Y7. Pasek rozrządu Z6 lub Y8 Uszczelka głowicy Y8 lub Z6 Olej na dolewkę Rurki do podłączenia paliwa Płyn chłodniczy na dolewkę Rurka z dwoma rozgałęźnikami z B7 lub Z6 Kable zapłonowe z D16Z6 lub D16Y8 Dolot (obojętnie jaki ,seryjny ,stożek etc) Uszczelka kolektora dolotowego i ewent. wydechowego Zestaw do kompa dla EEprom Lista czynności to : Planowanie głowicy Przekładka Strojenie i regulacja |
Autor: | Rexio [ N, 29 maja 2011; 02:21:45 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
Muzyk-Grzes napisał(a): przecież D16Z5 w CRX zostawiło to D13Z6 o długość w tyle Trzeba było mniej oficjalnie o tym zdarzeniu pisać |
Autor: | Lukas [ N, 29 maja 2011; 08:59:39 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
To tylko spekulacje |
Autor: | Muzyk-Grzes [ N, 29 maja 2011; 10:41:56 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
Rexio napisał(a): Muzyk-Grzes napisał(a): przecież D16Z5 w CRX zostawiło to D13Z6 o długość w tyle Trzeba było mniej oficjalnie o tym zdarzeniu pisać No przecież prawdę piszę a nie sobie wymyślam, dla mnie to żaden wstyd dostać z CRX. |
Autor: | Maxoff [ N, 29 maja 2011; 10:47:18 ] |
Tytuł: | Re: D13Z6 |
Muzyk-Grzes napisał(a): No przecież prawdę piszę a nie sobie wymyślam, dla mnie to żaden wstyd dostać z CRX. Dostałeś od CRX-a? PS. Kiedy sprawdzisz się z D16Z6? |
Strona 4 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |