Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

Reset kompa
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=1881
Strona 1 z 2

Autor:  NouT [ Wt, 13 wrz 2011; 11:01:15 ]
Tytuł:  Reset kompa

Może mi ktoś opisać "procedurę nauki" po restarcie kompa a także gdzie w EK3 jest "Back Up" ??

PS. Gdzie i za ile ustawię procedure startową?

Proszę o pomoc.

Autor:  dzamej [ Śr, 14 wrz 2011; 07:10:56 ]
Tytuł:  Re: Reset kompa

jak nie mozesz zlokalizowac bezpiecznika to poprostu odepnij akumulator na 2-3 minutki - na to samo wyjdzie :)

potem go podlacz, wlacz silnik na jakies 5-7 min niech postoi i dobierze odpowiednia mieszanke, potem na chwile wylacz i w trase :) przynajmniej tak czytalem w necie, tak samo robilem u siebie jak montowalem dolot i jest ok.

Autor:  NouT [ Śr, 14 wrz 2011; 08:05:02 ]
Tytuł:  Re: Reset kompa

Ja po dolocie nie resetowalem hehe :P No ale po zamontowaniu kolektora juz na bank dlatego pytam. Dzieki za pomoc zobaczymy co z tego bedzie ;D

Autor:  Muzyk-Grzes [ Śr, 14 wrz 2011; 09:18:50 ]
Tytuł:  Re: Reset kompa

Uczenie kompa to odpalenie i pozostawienie na biegu jałowym tak długo aż 2 razy włączy się wentylator chłodnicy, potem nic nie gasisz tylko wsiadasz i jedziesz, komp ustawia się sam.
Co do procedury startu to już ingerencja w oprogramowanie kompa, takie rzeczy robi Maxoff lub Bua. Generalnie dla poprawy osiągów po wymianie kolektora powinieneś zrobić strojenie silnika.

Autor:  NouT [ Cz, 15 wrz 2011; 08:46:44 ]
Tytuł:  Re: Reset kompa

O kolektorze 4-2-1 można zapomniec jak narazie... :/

Po założeniu kolektor nie dośc ze był az 4cm poniżej i tak już bedącej nisko miski olejowej to jeszcze był o 5cm za krótki, nie dosięgał do reszty wydechu... z tego co patrzylem wszystkie te z allegro są takie same, więc nie wiem dlaczego piszą że pasują, skoro nie pasują bez przeróbek ( przedłużania wydechu do kolektora, oraz nagrzewania palnikiem w celu wygięcia...).

Na szczęście pieniądze nie poszły w błoto, bo założylismy go do autka DRIVERS'a i chula az miło. Autko lepiej się zbiera i wydaje za sobą miły pomrók.

Do tego chyba coś nie tak wyszło z tym restartem, ponieważ autko jakby nierówno chodzilo, do tego zaczął dymić i zmulił sie niesamowicie na wyższych obrotach. Będe musiał jutro na spokojnie znowu odpiać aku i zrobić na nowo resecik. Złość mi może przejdzie, ale nie za szybko.

Mam wrażenie ze do D15Z6 pasuje, ale w angielce. U mnie jest tylko jedna sonda natomiast w angielce są 2, tak jak na danym kolektorze.

Autor:  Rexio [ Cz, 15 wrz 2011; 09:12:41 ]
Tytuł:  Re: Reset kompa

U Ciebie jest trochę inaczej zbudowany kolektor wydechowy bo z tego co pamiętam masz na nim katalizator, nie wziąłeś tego pod uwagę chyba :P

Autor:  NouT [ Pt, 16 wrz 2011; 04:29:25 ]
Tytuł:  Re: Reset kompa

wszystko wzialem. Skoro mowia ze pasuje o ma pasowac i tyle.

Autor:  Adelator [ Pt, 16 wrz 2011; 10:56:52 ]
Tytuł:  Re: Reset kompa

przynajmniej Drivers na tym skorzystał :D

Autor:  NouT [ Pt, 16 wrz 2011; 01:07:01 ]
Tytuł:  Re: Reset kompa

Posiada ktos kolektor 4-2-1 z D16Z6?? Chciałbym sobie przymierzyć. Zaplace za pozyczenie :P

Autor:  Rexio [ Pt, 16 wrz 2011; 02:29:49 ]
Tytuł:  Re: Reset kompa

Łaciaty brał kiedyś od Artura i z tego co mi wiadomo do tej pory nie założył :)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/