Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Pt, 29 mar 2024; 02:46:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: D14A4>D16Z6
PostNapisane: N, 03 lut 2013; 08:01:53 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Grześ Twój komp nie ma wyłączonego map sensora,a jest on teraz podłączony,sęk w tym że od 1.4 dlatego pytam.Nie mam też czujnika obciążenia w pompie,czyli zgadza się to z Twoim oprogramowaniem a co do alternatora to chyba jest odwrotnie niż piszesz,bo sygnał o obciążeniu idzie z reglera do kompa żeby podbijał obroty w wypadku np.włączenia klimy, lub wyrównania spadku napięcia z innych przyczyn.Nie powinien zadziałać w przypadku wysokich obrotów podczas jazdy ,coś mi tu nie pasuje bo ten obwód tez podłączyłem i to na pewno dobrze.
21-tak było,działał od 5.5 tysia dopiero i to nie za każdym razem,

Jutro zamienię MAP a potem zaatakuję Jawora i się zobaczy co jeszcze wyjdzie.
Nie jest wykluczone że wałek jest jakiś inny ,bo słychać było jak jechaliśmy ze coś jest nie tak na obrotach.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D14A4>D16Z6
PostNapisane: N, 03 lut 2013; 08:44:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5680
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord CS12
Twój komp też nie ma wyłączonego map sensora. Jeśli dotychczas go nie było to musiał być założony jakiś jego emulator bo komp wywalił by od razu jego błąd. Łatwo to sprawdzisz wypinając teraz kostkę z MAP. Co do braku czujnika obciążenia to pisałem że błąd może dotyczyć map sensora (skoro owego czujnika nie ma) Może mieć tak jak piszesz różne MAP (z 1,4) chociaż ja zakładałem czujnik z D16Y7 do D16Z6 i pasuje. Drugi myk może być taki że mój komp to przerabiany D15B7 (USDM) i nagle znalazł brak czujnika obciążenia :P

edit: Ale też może to mieć przyczyny różne ,jak brak masy na górnej części silnika lub jeszcze inne typu wiązka itp.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D14A4>D16Z6
PostNapisane: N, 03 lut 2013; 09:04:37 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Masz rację przypomniałem sobie już że wywalał błąd MAP jak odłączałem,co do czujnika obciążenia w pompie to jest to tylko zwykły czujnik ciśnienia,wyłącznik bez możliwości diagnozowania,chyba że byłby zwarty z plusem,wydaje mi się że chodzi mu o ten w alternatorze.Z drugiej strony patrząc to mam Z9 czyli taki w którym powinien być w pompie czujnik a pomimo tego że go nie ma ,na moim kompie sie nie zapalało

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D14A4>D16Z6
PostNapisane: N, 03 lut 2013; 09:16:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5680
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord CS12
Bierzmy jeszcze pod uwagę że mój ECU ma mapy P28 JDM z wersji Japońskiej kompletnie innej niż EDM czy USDM (Inne paliwa i dodatki).

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D14A4>D16Z6
PostNapisane: N, 03 lut 2013; 09:33:49 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
bardziej martwi mnie ten silnik niż prąd.

Edit:
A tak na marginesie to tak szybko uciekłeś ze nie zdążyłem Ci nawet podziękować za tego kompa...

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D14A4>D16Z6
PostNapisane: Pn, 04 lut 2013; 03:16:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5680
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord CS12
Sorki ,ale obiad już na nas czekał...

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D14A4>D16Z6
PostNapisane: Pn, 04 lut 2013; 08:45:09 
Offline
Administrator techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 13 gru 2008; 05:22:47
Posty: 460
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Imię: Paweł
Honda:: Była Civic EG8 D15xx
Kod 20 i map sensor, ciekawe skąd wam się to urodziło. Czasami warto zajrzeć do instrukcji, tam jest tak ładnie opisane co oznacza błąd 20 i co należy sprawdzić 8-)

20 to błąd ELD. W większości wozów tego nie ma, występuje np. w D15Z1. Jeśli jest błąd ELD to trzeba to wyłączyć w kompie i po problemie.

Tutaj jest zdjęcie jak wygląda ELD i gdzie się znajduje:
http://www.google.pl/search?q=honda+ele ... 66#imgrc=_

_________________
Moja Ex Honda | Mój Blog | MotionSystems.eu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D14A4>D16Z6
PostNapisane: Pn, 04 lut 2013; 12:12:31 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Tak jak napisałem wcześniej-nie znam tego auta. Dlatego zapytałem o MAP ,bo co marka to obyczaj ;)
Co do opisu błędu to masz rację że nie bylo trudno o znalezienie ,ale jeszcze nie szukałem bo wszystkiego jednocześnie nie da się zrobić.Fajnie że sie odezwałeś bo będzie szybciej.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D14A4>D16Z6
PostNapisane: Pn, 04 lut 2013; 06:04:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5680
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord CS12
Podejrzenie MAP wzięło się z jedynego na polskich stronach postu ,który sugerował że jeśli takiego ELD nie ma a pojawia się jego błąd to najczęściej przyczyną jest MAP.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D14A4>D16Z6
PostNapisane: Pn, 04 lut 2013; 07:15:34 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Dzisiaj przeleciałem zawory i wszystkie są wzorcowo,jutro może zmierzę ciśnienie jak zdążę i okaże się co mu dolega.Sprawdziłem też połączenie vtec i czujnika ciśnienia z komputerem,sam zawór sprawdziłem wcześniej,nic nie znalazłem.Jutro pojeżdżę na Jaworowym kompie i zobaczę czy coś wylezie.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL