Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

D14A4>D16Z6
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=2352
Strona 8 z 9

Autor:  Jawor [ Śr, 06 lut 2013; 08:08:40 ]
Tytuł:  Re: D14A4>D16Z6

Sprzegło i docisk musisz z kolem zamochowym zostawić albo z Z6 (212mm) albo z A4(200mm)
a aparat to byś musiał sprawdzić bo nie mam pojecia, pewnie na jedna lub 2 łapy da rade go złapać żeby jakoś ustawić

Autor:  Muzyk-Grzes [ Śr, 06 lut 2013; 08:38:00 ]
Tytuł:  Re: D14A4>D16Z6

Aparat podejdzie bo łapy są takie same, co do kompa to nie będziesz głowicy D16Z6 zakładał? Bo z tego co czytam to wywnioskowałem że chcesz przełożyć słupek z D14A4 na czas remontu głowicy i / lub słupka. W takim wypadku bym się nawet nie bawił w mapy a założył słupek z głowicą z D14A4 pod obecną konfigurację i te kilka dni "przebiedował" na mapach z D16Z6 bo nie przekraczając znacznie obrotów sonda sczyta wartości O2 i zmniejszy dawki paliwa.

Autor:  NouT [ Śr, 06 lut 2013; 10:28:05 ]
Tytuł:  Re: D14A4>D16Z6

Jawor napisał(a):
Sprzegło i docisk musisz z kolem zamochowym zostawić albo z Z6 (212mm) albo z A4(200mm)
a aparat to byś musiał sprawdzić bo nie mam pojecia, pewnie na jedna lub 2 łapy da rade go złapać żeby jakoś ustawić

Można się walnąć bo u mnie w Z6 też jest koło 200mm.

Autor:  Muzyk-Grzes [ Cz, 07 lut 2013; 06:13:27 ]
Tytuł:  Re: D14A4>D16Z6

Przekładałem skrzynię S40 z S20 z bloków D13 do D16 i nawet założyłem skrzynię S40 z D15 do D16 i nigdy różnic nie było....

Autor:  m26 [ Cz, 07 lut 2013; 08:31:00 ]
Tytuł:  Re: D14A4>D16Z6

czy głowica d16y2 i d16z6 to jest to samo?

Autor:  m26 [ Cz, 07 lut 2013; 11:14:30 ]
Tytuł:  Re: D14A4>D16Z6

Dzisiaj badałem motorek i wyszło.Układ korbowy bez luzów,tłoki/pierścienie szczelne (a nie były,odpuśiły po zalaniu dobrym olejem i namiętnym upalaniu) niestety zawór, lub zawory na garze który partolil, są wyświergotane,po nadmuchaniu cylindra ciśnienie idzie w wydech

Autor:  m26 [ Pt, 08 lut 2013; 07:07:35 ]
Tytuł:  Re: D14A4>D16Z6

Problem ogarnięty dwa zawory wymienione,resztę dało się uratować.Po rozebraniu okazało się że wałek to nie jest seria ,a zamiast regulowanego koła jakiś idiota piłował OEM na osadzeniu.
Wszystkie zawory odbite na tłokach-po tych "modach" ,na dodatek po przymiarkach wyszło że to przestawienie ,jest o jeden pełny ząb.Po kiego grzyba ktoś to zrobił,tego już wogóle nie pojmuję,bo przecież prościej było przestawić pasek żeby tak samo zje..ać fazy.Zrobiłem kilka przejazdów z różnymi ustawieniami koła ,znalazłem to najbardziej optymalne i osadziłem na czerwoną pastę,niestety musiałem zrobić po 0.05mm większe luzy ,bo zawory nie nadążają się cofać i tuż przed odcinką walą po tłokach. Jawor nie ściemniał ,tyle tylko że się machnął bo jego komputer ma odcięcie nie przy 7400,ale wyżej-sprawdzone oscyloskopem.
Wałek i koło zostaną,poszukam lepszych sprężyn albo tależyków,aparat do rozpiłowania bo zapłon za późny(albo zmiana w kompie)
Generalnie wyszedłem na prostą z tymi gratami,bo to będzie dobry silnik,niepowycierany,nieskatowany ,teraz jeszcze wydech i trochę przy dolocie popracuję,dozbieram biletów a potem "mocy przybywaj".
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Duże podziękowania dla kolegów zaangażowanych w pomoc, bez wielu bardzo przydatnych informacji i wsparcia w częściach, swap stałby jeszcze na palecie.


można zamknąć

Autor:  Muzyk-Grzes [ Pt, 08 lut 2013; 08:49:04 ]
Tytuł:  Re: D14A4>D16Z6

Zamknął bym temat zgodnie z życzeniem ,ale skoro zapłonu nie da się ustawić na aparacie to znaczy że rozrząd jest źle ustawiony....

Autor:  m26 [ Pt, 08 lut 2013; 09:05:32 ]
Tytuł:  Re: D14A4>D16Z6

Celuję że może być w wałku źle nacięty wpust.Nie wiadomo co to za wałek,ma jakiś napis na czerwono zalany (nie pamiętam już nazwy) ale może to jakiś syf.Może i ten zapłon jest dobry,ale nie mogę bardziej przyśpieszyć więc nie wiem,wydaje mi się za mało agresywny,choć jedzie rewela-naprawdę super.Grześ ja ustawiam na ucho ,dobieram do gazu więc i tak nastawy na lampę nie mają tu sensu,bo przecież wystarczy inny stosunek propan/butan żeby kwalifikował się do przestawienia.
Musisz dosiąść w niedzielę, będziesz zaskoczony.

Autor:  dz0919 [ So, 09 lut 2013; 12:27:25 ]
Tytuł:  Re: D14A4>D16Z6

Muzyk-Grzes napisał(a):
Zamknął bym temat zgodnie z życzeniem ,ale skoro zapłonu nie da się ustawić na aparacie to znaczy że rozrząd jest źle ustawiony....


mysle ze takich tematow nie ma sensu zamykac bo moze ktos kiedys miec cos do dodania w temacie, nawet za kilka miesiecy i wtedy bedzie zakladal nowy watek na ten sam temat bo tu bedzie poblokowane :)

Strona 8 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/