Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Cz, 28 mar 2024; 01:21:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: D13B2 + gaźniki CBR 900
PostNapisane: Śr, 28 lis 2012; 07:10:55 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Może się nie udać turbo na tych gazelach tak sobie myślę.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13B2 + gaźniki CBR 900
PostNapisane: Śr, 28 lis 2012; 07:20:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 04 cze 2012; 03:19:26
Posty: 590
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Marcin
Honda:: EJ2
zobaczy sie ;) mam luźne turbo wiec czego nie spróbować :D mam za mało powietrza wdmuchiwanego jak się nie spróbuje to się nie wie ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13B2 + gaźniki CBR 900
PostNapisane: Śr, 28 lis 2012; 07:26:00 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 06 gru 2011; 01:45:41
Posty: 545
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mateusz
Honda:: ED6 D13Z2+
Nie zapomnij sobie wydechu przerobić :twisted: ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13B2 + gaźniki CBR 900
PostNapisane: Śr, 28 lis 2012; 07:32:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5680
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord CS12
Szczerze to się może udać ,choć turbo wydaje mi się lepiej do wielopunktowego wtrysku zakładać niż do gaźników, przynajmniej na podstawie sondy i kompa dawki paliwa można podawać niż "na ślepo" w gaźniku. Ale jak się nie spróbuje to się nie dowiemy.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13B2 + gaźniki CBR 900
PostNapisane: Śr, 28 lis 2012; 07:38:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 04 cze 2012; 03:19:26
Posty: 590
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Marcin
Honda:: EJ2
Grzesiu Ty zawsze coś mądrego napiszesz trzeba próbować :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13B2 + gaźniki CBR 900
PostNapisane: Śr, 28 lis 2012; 07:39:28 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
ozeh napisał(a):
jak się nie spróbuje to się nie wie ;)


Dokładnie ;)

Podsłyszałem kiedyś że jest problem z doborem sprężyn na tłoczkach i cofaniem paliwa bo jest tam coś nie tak z kanalikami.
Próbowałem kiedyś dmuchać silnik od zagęszczarki na jednym gaźniku z GS550(chyba Mikuni),i nie było żadnego problemu,poza tym że silnik wywalił kopa :lol: i nic nie przerabiałem prócz ośki.

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13B2 + gaźniki CBR 900
PostNapisane: Śr, 28 lis 2012; 07:46:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 04 cze 2012; 03:19:26
Posty: 590
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Marcin
Honda:: EJ2
w teorii D13 są dosyć wytrzymałe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13B2 + gaźniki CBR 900
PostNapisane: Śr, 28 lis 2012; 07:53:35 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Ten co mi się rozleciał miał regulator obrotów i chodził może na ok 1500 obr.
ale o tym dowiedziałem sie dopiero jak już go wkręciliśmy :lol:

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13B2 + gaźniki CBR 900
PostNapisane: Śr, 28 lis 2012; 08:14:45 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
ozeh napisał(a):
jak to szaleć mam dwa zamachy jeden sie odelzy i założy do tego zestawu i obada co jest grane drugi seria zostanie pod turbo
;)

Masz jakiś namiar na kogoś co to wyważy?

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D13B2 + gaźniki CBR 900
PostNapisane: Śr, 28 lis 2012; 09:00:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 04 cze 2012; 03:19:26
Posty: 590
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Marcin
Honda:: EJ2
jutro będę wiedział a co?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL