Honda Club Wałbrzych http://honda-walbrzych.pl/ |
|
D13B2 + gaźniki CBR 900 http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=2366 |
Strona 3 z 5 |
Autor: | m26 [ Śr, 28 lis 2012; 10:18:17 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
Najprawdopodobniej na wiosnę będę odchudzał. |
Autor: | orzech [ Cz, 29 lis 2012; 09:59:36 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
Turbosprężarka jest sprężarką o napędzie turbinowym, wykorzystującą energię spalin opuszczających silnik. Podobnie jak mechaniczne sprężarki doładowania, instalowana jest na kolektorze dolotowym do silnika i znacznie zwiększa sprawność napełniania silnika, ponad poziom osiągany przez silniki wolnossące. Sprężarka i turbina napędzana gazami spalinowymi montowane są na wspólnym wale, podobnie jak w silnikach turboodrzutowych i turbinach gazowych. Zadanie turbosprężarki to zwiększenie ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym co jednocześnie zwiększa ilość powietrza (i tlenu) wpływającego do komory spalania w danym czasie. Aby utrzymać ten sam skład mieszanki paliwowo-powietrznej, konieczne jest również zwiększenie dawki paliwa. Powoduje to poprawienie sprawności napełniania cylindra a więc zwiększenie jego mocy. Zmianę ilości dostarczanego paliwa osiąga się przez tuning gaźnika lub wtryskiwaczy. Turbina pozwala nawet uzyskać moc +100%... Ale to tylko Japońskie sztuczki i części w japońskich samochodach... HEHEHE |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Cz, 29 lis 2012; 05:58:08 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
ozeh napisał(a): Zmianę ilości dostarczanego paliwa osiąga się przez tuning gaźnika lub wtryskiwaczy. Taaa ,tyle teorii ,ale paliwo przez gaźnik podawane jest liniowo, jak zwiększysz jego przepustowość to na 99,9% przy wolnych obrotach zaleje ci gaźnik paliwem. |
Autor: | orzech [ Cz, 29 lis 2012; 07:17:13 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
Nie zaleje ponieważ w tych gaźnikach inna dysza odpowiada za wolne obroty a inna za dostarczenie paliwa przy otwieraniu przepustnic |
Autor: | m26 [ Cz, 29 lis 2012; 07:33:44 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
ozeh napisał(a): Nie zaleje ponieważ w tych gaźnikach inna dysza odpowiada za wolne obroty a inna za dostarczenie paliwa przy otwieraniu przepustnic Przepustnica obrotowa+przepustnica sterowana podciśnieniowo z iglicą problem w Hondzie stanowi ta druga bo ponoć po dmuchaniu opada,ale to tylko zasłyszane, więc nie koniecznie tak jest. Życzę powodzenia bo mało teraz jest takich co grzebią w gaźnikach |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Cz, 29 lis 2012; 07:40:49 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
Tu akurat 4 gaźniki z CBR-y ,ale nie wiem jak są sterowane a co do gaźników (w Hondzie) to nie taki diabeł straszny... |
Autor: | m26 [ Cz, 29 lis 2012; 07:46:57 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
Pewnie że nie,ja lubię gaźniki i mam do nich sentyment A że najbardziej lubię te najprostrze to inna sprawa |
Autor: | orzech [ Cz, 29 lis 2012; 08:33:20 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
teoretycznie D13B2 miało nie działać na tym zestawie 1 działa 2 w motocyklu powietrze jest wtłaczane wloty powietrza są z przodu im szybciej jedziesz tym masz wieksze cisnienie w układzie 3 najważniejsze ŁAMAĆ ZASADY DZIAŁANIA |
Autor: | m26 [ Cz, 29 lis 2012; 09:13:32 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
A dlaczego miało to nie działać (teoretycznie)? |
Autor: | orzech [ Cz, 29 lis 2012; 09:18:04 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
jeden taki twierdził że nie poloto na tym i przegrał kratę wódy |
Strona 3 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |