Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

D13B2 + gaźniki CBR 900
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=2366
Strona 4 z 5

Autor:  m26 [ Cz, 29 lis 2012; 10:04:11 ]
Tytuł:  Re: D13B2 + gaźniki CBR 900

A trzyma wolne? Bo teoretycznie przy pojemności prawie +50% to już powinno podnosić iglice
jak przy moto na lekkim gazie,jeżeli jest dobrze to pewnie reakcja na pedał jest giga :)

Autor:  Maxoff [ Cz, 29 lis 2012; 10:13:21 ]
Tytuł:  Re: D13B2 + gaźniki CBR 900

Mnie zastanawia jak będzie się sprawdzało wyprzedzenie zapłonu przy doładowaniu. Bo aparat niby działa na podciśnienie a tam będzie ciśnienie.

Autor:  orzech [ Cz, 29 lis 2012; 10:14:25 ]
Tytuł:  Re: D13B2 + gaźniki CBR 900

trzyma wolne reakcja na gaz jest rewelacyjna jutro skracam ssaka o 50%. nie wiem jak to bedzie z wyprzedzeniem zapłonu jak nie wyda na tym aparacie to przerobisz i wgrasz mapy :D

Autor:  m26 [ Cz, 29 lis 2012; 10:35:36 ]
Tytuł:  Re: D13B2 + gaźniki CBR 900

No właśnie ,co z zapłonem?Teraz nawet z podpatrzeniem czegoś takiego to lipa, gaźnikowców doładowanych nie dość że było mało ,to jeszcze wyginęły już śmiercią naturalną.

Autor:  orzech [ Cz, 29 lis 2012; 10:51:16 ]
Tytuł:  Re: D13B2 + gaźniki CBR 900

dlatego to jest robione metodą prób i błedów a jak aparat z D13 nie da rady to zastosuje sie z D15 i Maxoff wgra mapy ;)

Autor:  Muzyk-Grzes [ Pt, 30 lis 2012; 05:50:30 ]
Tytuł:  Re: D13B2 + gaźniki CBR 900

ozeh napisał(a):
......jak aparat z D13 nie da rady to zastosuje sie z D15 i Maxoff wgra mapy ;)

Żeby to było takie proste jak się pisze, ale żeby wgrać mapy to trzeba mieć do czego a kompa z D13B2 nie zrobisz. Musisz przejść na ODB1 ,czyli zmienić kompa , zakładając w ogóle że da się w kompie wyłączyć obsługę większości czujników żeby nie wywalało checka i "pakowało" kompa w tryb awaryjny.
Generalnie komp ODB1 np:P06 musiał by czytać tylko z wgranych map a nie z obsługi sondy, Paweł musiał by obadać wszystkie za i przeciw bo sam nie mam pewności czy to zadziała.

Autor:  Maxoff [ Pt, 30 lis 2012; 08:10:04 ]
Tytuł:  Re: D13B2 + gaźniki CBR 900

Aby to działało potrzebne są czujniki te co w aparacie zapłonowy, MAP sensor (do mapy) oraz fajnie byłoby mieć czujnik położenia przepustnicy (bo tego chyba nie da się w prosty sposób wyłączyć). Pozostałe czujniki także nie powinny stwarzać problemów (chyba jeszcze dwa są), zawsze można je gdzieś wpiąć a zamiast wtrysków wstawić oporniki.

Autor:  Muzyk-Grzes [ Pt, 30 lis 2012; 08:39:09 ]
Tytuł:  Re: D13B2 + gaźniki CBR 900

I tu pewnie z pomocą przyjść mogą "przeszkadzajki" z instalacji LPG np: emulator wtryskiwaczy.
TPS można by zastosować potencjometr przy lince gazu (taki jak w oryginalnym TPS) Z MAP sensorem może dało by się założyć taki zewnętrzny jak na kolektorze u Czadowego było i to na dolocie do gaźników by trzeba było zrobić. Zostaje jeszcze krokowy i .....?

Autor:  Maxoff [ Pt, 30 lis 2012; 09:28:38 ]
Tytuł:  Re: D13B2 + gaźniki CBR 900

Krokowy można wyłączyć.
Jest czujnik temperatury i jakiś czujnik oparów czy coś takiego.

Autor:  orzech [ Pt, 30 lis 2012; 09:43:12 ]
Tytuł:  Re: D13B2 + gaźniki CBR 900

w drugim komplecie gaźników mam czujnik położenia przepustnicy

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/