Honda Club Wałbrzych http://honda-walbrzych.pl/ |
|
D13B2 + gaźniki CBR 900 http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=2366 |
Strona 4 z 5 |
Autor: | m26 [ Cz, 29 lis 2012; 10:04:11 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
A trzyma wolne? Bo teoretycznie przy pojemności prawie +50% to już powinno podnosić iglice jak przy moto na lekkim gazie,jeżeli jest dobrze to pewnie reakcja na pedał jest giga |
Autor: | Maxoff [ Cz, 29 lis 2012; 10:13:21 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
Mnie zastanawia jak będzie się sprawdzało wyprzedzenie zapłonu przy doładowaniu. Bo aparat niby działa na podciśnienie a tam będzie ciśnienie. |
Autor: | orzech [ Cz, 29 lis 2012; 10:14:25 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
trzyma wolne reakcja na gaz jest rewelacyjna jutro skracam ssaka o 50%. nie wiem jak to bedzie z wyprzedzeniem zapłonu jak nie wyda na tym aparacie to przerobisz i wgrasz mapy |
Autor: | m26 [ Cz, 29 lis 2012; 10:35:36 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
No właśnie ,co z zapłonem?Teraz nawet z podpatrzeniem czegoś takiego to lipa, gaźnikowców doładowanych nie dość że było mało ,to jeszcze wyginęły już śmiercią naturalną. |
Autor: | orzech [ Cz, 29 lis 2012; 10:51:16 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
dlatego to jest robione metodą prób i błedów a jak aparat z D13 nie da rady to zastosuje sie z D15 i Maxoff wgra mapy |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Pt, 30 lis 2012; 05:50:30 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
ozeh napisał(a): ......jak aparat z D13 nie da rady to zastosuje sie z D15 i Maxoff wgra mapy Żeby to było takie proste jak się pisze, ale żeby wgrać mapy to trzeba mieć do czego a kompa z D13B2 nie zrobisz. Musisz przejść na ODB1 ,czyli zmienić kompa , zakładając w ogóle że da się w kompie wyłączyć obsługę większości czujników żeby nie wywalało checka i "pakowało" kompa w tryb awaryjny. Generalnie komp ODB1 np:P06 musiał by czytać tylko z wgranych map a nie z obsługi sondy, Paweł musiał by obadać wszystkie za i przeciw bo sam nie mam pewności czy to zadziała. |
Autor: | Maxoff [ Pt, 30 lis 2012; 08:10:04 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
Aby to działało potrzebne są czujniki te co w aparacie zapłonowy, MAP sensor (do mapy) oraz fajnie byłoby mieć czujnik położenia przepustnicy (bo tego chyba nie da się w prosty sposób wyłączyć). Pozostałe czujniki także nie powinny stwarzać problemów (chyba jeszcze dwa są), zawsze można je gdzieś wpiąć a zamiast wtrysków wstawić oporniki. |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Pt, 30 lis 2012; 08:39:09 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
I tu pewnie z pomocą przyjść mogą "przeszkadzajki" z instalacji LPG np: emulator wtryskiwaczy. TPS można by zastosować potencjometr przy lince gazu (taki jak w oryginalnym TPS) Z MAP sensorem może dało by się założyć taki zewnętrzny jak na kolektorze u Czadowego było i to na dolocie do gaźników by trzeba było zrobić. Zostaje jeszcze krokowy i .....? |
Autor: | Maxoff [ Pt, 30 lis 2012; 09:28:38 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
Krokowy można wyłączyć. Jest czujnik temperatury i jakiś czujnik oparów czy coś takiego. |
Autor: | orzech [ Pt, 30 lis 2012; 09:43:12 ] |
Tytuł: | Re: D13B2 + gaźniki CBR 900 |
w drugim komplecie gaźników mam czujnik położenia przepustnicy |
Strona 4 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |