Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Śr, 22 lis 2017; 07:31:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Pt, 04 sty 2013; 09:12:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5642
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord Coupe CG4
A co za różnica czy głowica Y8 czy Z6? Przecież to to samo, a i tak wynika że nie musi zmieniać głowicy. Co do kompa to ja w D16Z6 też mam P06 (najłatwiejszy do przeróbki jest 11F0)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Pt, 04 sty 2013; 09:25:22 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 06 gru 2011; 01:45:41
Posty: 527
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mateusz
Honda:: ED6 D13Z2+
Muzyk-Grzes napisał(a):
A co za różnica czy głowica Y8 czy Z6? Przecież to to samo, a i tak wynika że nie musi zmieniać głowicy. Co do kompa to ja w D16Z6 też mam P06 (najłatwiejszy do przeróbki jest 11F0)

Różnica troszkę w budowie głowicy i sprężaniu ale mi nie chodzi o to :P Wtryski i inne pierdoły z Y8 będą pasować bez większych przeróbek bo wiązka w Y8 tez jest na OBD2 tak jak w D15Z6 a D16Z6 jest na OBD1

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Pt, 04 sty 2013; 09:32:52 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011; 12:15:05
Posty: 1936
Lokalizacja: Strzegom
Imię: Marcin
Honda:: EG8 / S3 8L
Głowicę mogę zostawić. Muszę kupić przejściówkę. Kompa kupię już przygotowanego do strojenia. Znam kolesia który tanio je ma.
Poza tym do kupienia: klawiatura, wałek, wtryski B18C4 (mniej roboty), regulowane kółko (albo jak nie będzie kasy Y7), sonde 4 żyłową (niedawno sprzedałem :P).
Nie zostaje nic tylko zbierać graty.
Poza tym muszę znaleźć kogoś kto potrafi rozwiercić ssaka pod przepustnice H22.

Warto włożyć tłoki z D13?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Pt, 04 sty 2013; 09:45:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5642
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord Coupe CG4
Jawor napisał(a):
Wtryski i inne pierdoły z Y8 będą pasować bez większych przeróbek bo wiązka w Y8 tez jest na OBD2 tak jak w D15Z6 a D16Z6 jest na OBD1

Pisałeś o głowicy a co do wiązki to skoro zostaje kolektor z D15Z6 to po co zmieniać wiązkę silnikową? Poza tym sama wiązka nie jest ODB2a czy ODB1 a wtyk kompa (wiązka silnik-komputer) Wtryskiwacze OK ,ale czy z B18 czy z D16Y8 wtyczka i przepustowość ta sama.

NouT napisał(a):
Kompa kupię już przygotowanego do strojenia. Znam kolesia który tanio je ma.

Leń ,najlepszą zabawę zostawić innym..
NouT napisał(a):
Warto włożyć tłoki z D13?

Tak, pod warunkiem że ściągasz głowicę, bo jak inaczej chcesz je włożyć?
Poza tym pisałeś że miało być tanio to po co zwiększasz nagle koszty?

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Pt, 04 sty 2013; 09:52:29 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011; 12:15:05
Posty: 1936
Lokalizacja: Strzegom
Imię: Marcin
Honda:: EG8 / S3 8L
Co do tłoków to masz racje, nie jest to konieczne... Tak tylko spytałem.
Jeśli chodzi o wtryski z B18C4 to do D15Z6 Vtec-e podchodzą bez przeróbek, natomiast te z D16Z6 wymagają przeróbki wtyczek. Dostałem info od kolesia, który już to robił.
Nie wiem kompletnie na czym polega regulacja na kółku rozrządu także będę tu w 100% polegał na waszej pomocy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Pt, 04 sty 2013; 09:56:57 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011; 12:15:05
Posty: 1936
Lokalizacja: Strzegom
Imię: Marcin
Honda:: EG8 / S3 8L
Cytuj:
NouT napisał(a):
Kompa kupię już przygotowanego do strojenia. Znam kolesia który tanio je ma.

Leń ,najlepszą zabawę zostawić innym..

Zrobisz mi ładnie lampke VTEC'a naprzykład. Nudzić się nie będziesz :p


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Pt, 04 sty 2013; 09:58:47 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5642
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord Coupe CG4
NouT napisał(a):
Jeśli chodzi o wtryski z B18C4 to do D15Z6 Vtec-e podchodzą bez przeróbek, natomiast te z D16Z6 wymagają przeróbki wtyczek.

Ale to już ustaliliśmy pytanie było o wtryski B18C4 czy D16Y8 bo D16Y8 to +/- bliżniaczy VTEC jak D16Z6 tylko z VI gena. Ma natomiast takie samo kółko jak w Y7 i niereformowalnego kompa.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Pt, 04 sty 2013; 10:00:11 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011; 12:15:05
Posty: 1936
Lokalizacja: Strzegom
Imię: Marcin
Honda:: EG8 / S3 8L
Muzyk-Grzes napisał(a):
NouT napisał(a):
Jeśli chodzi o wtryski z B18C4 to do D15Z6 Vtec-e podchodzą bez przeróbek, natomiast te z D16Z6 wymagają przeróbki wtyczek.

Ale to już ustaliliśmy pytanie było o wtryski B18C4 czy D16Y8 bo D16Y8 to +/- bliżniaczy VTEC jak D16Z6 tylko z VI gena. Ma natomiast takie samo kółko jak w Y7 i niereformowalnego kompa.

Proszę mi tu nie mieszać :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Pt, 04 sty 2013; 10:01:16 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 06 gru 2011; 01:45:41
Posty: 527
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Mateusz
Honda:: ED6 D13Z2+
NouT napisał(a):
Nie wiem kompletnie na czym polega regulacja na kółku rozrządu także będę tu w 100% polegał na waszej pomocy.

Na tym żeby tłoki nie spotkały się z zaworami i w odpowiednim momencie były u góry he ;)
Jak chcesz doprężyć to ponoć lepsze są tłoki z D16A9 ale nie wiem czemu. Co do rozwiercenia ssaka to to też są koszta dość spore...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Pt, 04 sty 2013; 10:08:02 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011; 12:15:05
Posty: 1936
Lokalizacja: Strzegom
Imię: Marcin
Honda:: EG8 / S3 8L
Cytuj:
Co do rozwiercenia ssaka to to też są koszta dość spore...

Wszystko kosztuje. To też nie jest modyfikacja na już. Po prostu chcę jak najwięcej się zorientować.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL