Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Śr, 22 lis 2017; 07:32:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 08:07:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5642
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord Coupe CG4
bydle napisał(a):
Podmieniane byly swiece, kable, aparat i wtryski tez byly podmieniane na te z D14Z2. Niestety problem caly czas ten sam.

Wtryski z D14Z2 to chyba mniejsze wtryski niż D15Z6/8
W cytowanym przez Ciebie temacie problem polegał na wtryskiwaczach z D16Y7 ,które nie radziły sobie z dawkowaniem w silniku D16Z6/Y8 , Trzeba by poszukać jakie co ma wtryski i wtedy rozkminić, bo ja z "ręki" to nie pamiętam.

Cytuj:
Przy rozpinaniu kabli ze swiecami na ostatnim cylindrze (tym od aparatu zapolonego) na wolnych obrotach totalnie nic sie nie dzieje - zadnej reakcji silnika, na 3cim jakas tam lekka ale bardzo lekka reakcja jest, na 2gim i 1wszym auto wyrazie przygasa, badz gasnie reakcja jest bardzo wyrazna. Objaw taki jak by paliwo bylo podawane nie w tym momencie co iskra - nawet czuc je z rury wydechowej.

Wyglada na problem z zapłonem, skoro zaczyna równo pracować na wyższych obrotach to tu bym szukał, choć wolał bym sam tego posłuchać / obejrzeć.
Cytuj:
W weekend wymieniona uszczelka pod glowica, wsadzone walki i klawiatura od D16Z6 i zrobiony pomiar cisnienia - po 14 na kazdym cylindrze. Dodam ze rozrzad ustawiony jest dobrze na znakach.

A głowica jest z D15Z6/8? Ta econo?
Cytuj:
Dzwonilem w poniedzialek do Jogala ktory zasugerowal ze P28 moze nie obslugiwac wtryskow 190cc.

Mieć numer do Jogal :P
Generalnie wydaje mi się z opisu że to jednak problem z zapłonem, choć to tylko przypuszczenia i faktycznie może być to wina za małych wtryskiwaczy.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 08:56:35 
Offline
Administrator techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 13 gru 2008; 05:22:47
Posty: 460
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Imię: Paweł
Honda:: Była Civic EG8 D15xx
Wyjaśniając kwestię wtrysków poruszoną w temacie Cypress Green Pearl bo to w końcu w moim garażu było.

P06/P28 ma mapy dla wtrysków 240. U Grześka włożyliśmy (nie wiedząc o tym) wtryski 190 które są za mało wydaje dlatego były problemy. Bez poprawienia map i innych parametrów w ROM-ie, silnik nie będzie dobrze działał jeśli włożone są wtryski 190.

Nie przypominam sobie abym gdzieś widział gotowy ROM dla 190 a samo przeskalowanie to nie wszystko bo jest inny czas otwarcia co też trzeba ustawić. Sugeruję przeprowadzać test na wtryskiwacza 240 i najlepiej oryginalnej mapie i dopiero gdy na tym działa równo, spróbować z mniejszymi wtryskiwaczami.

To tyle z mojej strony.

_________________
Moja Ex Honda | Mój Blog | MotionSystems.eu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 11:25:11 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany

Dołączył(a): Wt, 10 lut 2015; 09:26:16
Posty: 5
Honda:: EJ9&350z
Aparat zaplonowy mam zalozny seryjny od D15Z8 - byl podmieniany tez na inny od D15Z6 - bez efektu

Rozrzad byl ustawiony wedlug znakow na gornym kole i wedlug znaku na dolny kole tym ostatnim wedlug dziubka - ogolnie za pierwszym razem rozrzad zdejmowalem i ustawialem na wyciagnietym silniku i byl zalozony tak samo jak wczesniej. Nawet sprawdzalem ilosc zabkow - jest taka sama co na starym pasku. Na pret tez byl sprawdzany tak jak piszesz.

Wtryski dzisiaj podmienilem ale bez efektu lecz nie bylo nic przestrajane nic - tylko przelozenie i odpalanie. Cisnienia paliwa tez nie mierzylem.

Ogolnie dzieki za rady - sprobujemy go jeszcze przestroic i pomierzyc te rzeczy ktore popisaliscie. Naprawde dzieki za pomoc bo mi juz rece opadaja ten caly ten problem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Pn, 16 lut 2015; 10:04:41 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2491
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT
Masę komputera masz podłączoną do budy czy silnika,jeśli do budy to odetnij i pociągnij przewody na silnik (koniecznie odetnij,nie "dubluj" bo spalisz furę)

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 06 maja 2015; 07:20:50 
Offline
Zarejestrowany uzytkownik

Dołączył(a): Śr, 06 maja 2015; 07:12:55
Posty: 2
Imię: Marek
Honda:: aero
I jak się skończyła historia z obrotami po minime?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL