Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Cz, 28 mar 2024; 10:21:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: So, 05 sty 2013; 03:25:51 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 21 wrz 2008; 09:53:55
Posty: 975
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Andrzej
Honda:: EK4 B16A2
NouT napisał(a):
Poza tym muszę znaleźć kogoś kto potrafi rozwiercić ssaka pod przepustnice H22.

Nie problem jak chcesz to sie odezwij ;)
Odrazu warto kanały poprawić

_________________
Obrazek

Obrazek
Jada chłopaki w japońcach , nikt ich nie dogoni bo kręcą do końca....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 09:40:07 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany

Dołączył(a): Wt, 10 lut 2015; 09:26:16
Posty: 5
Honda:: EJ9&350z
Niestety nie mam dostepu do tej czesci forum a dokladnie temu tematu:

viewtopic.php?f=4&t=1921&start=40

A kolega napisal takie zdanie w tym temacie w drugim poscie:

"ps: Odpalaliśmy prawdziwego vtec'a na wtryskach 190cc i jak napisał były mega problemy z wolnymi obrotami (więcej w tym temacie viewtopic.php?f=4&t=1921&start=40)"

Jestem po swapie z D14Z2 na D15Z8. Wiazka byla dorabiana przez E2rd'a i jest wsadzony komputer P28. Wtryski zostaly sie seryjne od D15Z8. Niestety po odpaleniu auta problem jest taki auto nie pracuje na wszystkich cylindrach na wolnych obrotach - po wkreceniu go powyzej 1200-1500 auto juz chodzi normlanie w pelnym zakresie - moc ma w miare normlana. Zostalo przekopane wszystko - lacznie z ponowym demonatazem wiazki i sprawdzaniem czy wszystko gra. Podmieniane byly swiece, kable, aparat i wtryski tez byly podmieniane na te z D14Z2. Niestety problem caly czas ten sam. Iskra jest bo slychac po odlaczeniu ze iskra sypie o scianki, paliwo tez podaje bo swiece sa morke a poza tym jak odlacze ktorykolwiek wtrysk to auto zdecydowanie nie chodzi na jeden cylidner w pelnym zakresie obrtow.
Przy rozpinaniu kabli ze swiecami na ostatnim cylindrze (tym od aparatu zapolonego) na wolnych obrotach totalnie nic sie nie dzieje - zadnej reakcji silnika, na 3cim jakas tam lekka ale bardzo lekka reakcja jest, na 2gim i 1wszym auto wyrazie przygasa, badz gasnie reakcja jest bardzo wyrazna. Objaw taki jak by paliwo bylo podawane nie w tym momencie co iskra - nawet czuc je z rury wydechowej.
W weekend wymieniona uszczelka pod glowica, wsadzone walki i klawiatura od D16Z6 i zrobiony pomiar cisnienia - po 14 na kazdym cylindrze. Dodam ze rozrzad ustawiony jest dobrze na znakach.
Mnie juz rece opadaja i pomysly mi sie skonczyly. Dzwonilem w poniedzialek do Jogala ktory zasugerowal ze P28 moze nie obslugiwac wtryskow 190cc.
No i tak jakos wygooglowalem ten temat w ktorym padlo zdanie zacytowane powyzej. Niestety jak juz pisalem nie mam dostepu do tej czesci forum a chcialbym wiedziec jak wygladal u was ten problem z wolnymi obrotami na tych mniejszych wtryskach bo byc moze to jest faktycznie trop. Bede wdzieczny za odpowiedz jak to wygladalo albo podpowiedzi co jeszcze moze byc nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 01:16:59 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011; 12:15:05
Posty: 1943
Lokalizacja: Strzegom
Imię: Marcin
Honda:: EG8 / S3 8L
Wtryski od B18C4 wchodzą P&P. Możesz z nimi próbować. Po 14 ludziska powychodzą z pracy to któryś z naszych speców Ci pomoże. Cierpliwie czekaj.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 04:15:23 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Pierwsza rzecz to nigdy,ale to nigdy nie odłączaj przewodówpodczas pracy tego silnika,a jeśli już chcesz cylinder odłączyć,to wsadź w fajkę inną świecę,albo odłącz wtryskiwacz.
Druga sprawa:
Cytuj:
jest wsadzony komputer P28
przerobiony i wystrojony,ew.zmapą pod d15 ?Bo samo włożenie kompa da tyle co nic.
Wtryski 190 z tego co wiem normalnie można podpiąć pod p28,jednak trzeba go wystroić,jesli nic nie robiłeś z kompem to chociaz włóż wtryski 240,najwyżej będzie bardziej podlany przy depnięciu.
Jaki masz aparat zapłonowy? Czy koła rozrządu są od tego silnika (górne po zmianie wałka od d16z6),na który znak ustawiłeś dolne koło?

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 05:03:42 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011; 12:15:05
Posty: 1943
Lokalizacja: Strzegom
Imię: Marcin
Honda:: EG8 / S3 8L
Właśnie... Nic nie napisałeś o mapie jaką masz wgraną. Mam nadzieje że mapa jest pod vtec-e. D15Z6 lub D15Z8. Wtryski tak jak pisałem wyżej. Tak czy siak kup z B18C4. Predzej czy pozniej cie to czeka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 05:23:55 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
Marcin,a nie podejda tam jekieś 240 obd2 ?Nie ma co pchać większych jak nie będzie tego dmuchał albo doprężał i ładował wałków conajmniej st 2

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 05:47:29 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011; 12:15:05
Posty: 1943
Lokalizacja: Strzegom
Imię: Marcin
Honda:: EG8 / S3 8L
Ale B18C4 mają 240


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 06:34:13 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany

Dołączył(a): Wt, 10 lut 2015; 09:26:16
Posty: 5
Honda:: EJ9&350z
Były podpinane 4 komputery i przerobione i nie przerobione. Z mapami seryjnymi i wystrojonymi. Rozrzad na 100% jest ustawiony wedlug znakow.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 06:50:23 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011; 12:15:05
Posty: 1943
Lokalizacja: Strzegom
Imię: Marcin
Honda:: EG8 / S3 8L
No to sam wykluczyłeś jedną z opcji. Zostają wtryski.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15Z6 --> MINIME Z6+
PostNapisane: Śr, 11 lut 2015; 07:32:55 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 03 lis 2012; 05:48:22
Posty: 2584
Lokalizacja: Wałbrzych / P. góra
Imię: Grupa krwi 5W40
Honda:: EJ9 GAZOLOT ,FN2
NouT napisał(a):
Ale B18C4 mają 240

Pokreciło mi się :lol:

Do bydła ( :D ):
Pytania nadal aktualne,jaki masz aparat,na który znak ustawiłes dolne koło ?

To może inaczej: do porawnej pracy potrzebne są iskra paliwo i ciśnienie sprężania

-iskra jest,jednak czy zawsze... do tego przyda się lampa stroboskopowa,którą trzeba na wolnych obrotach zapinać na niedziałający cylinder,czasem aparat robi nam psikusa i nie daje iskry tak jak trzeba,bo ma np. wywaloną oskę albo lożysko,czasem cierpi jeden cylinder,czasem więcej.Sprawdzanie iskry na wykręconej swiecy niczego nie da,bo pod ciśnieniem sprężania może się okaszać że iskra jest kulawa.Lampa pokaże czy nie ma przerw w dostawach prądu :)

-sprężanie mamy,ale czy w odpowiednim momencie? moje pytanie odnosnie nierządu nie jest wyssane z palca,bo różne rzeczy widziałem (u siebie też) ,zmodyfikowane koła,przerobione znaki,luźny klin,nieodpowiedni pasek.Moje auto też było złożone poprawnie,wzorcowo na znaki,jednak nie jechalo,przy odcięciu skrzywilo mi zawory,a wyło tak że auta które wyprzedzałem zjeżdżały na pobocze(co niektórzy pamiętają ;) ) okazało się że mam ostry wałek i zmodyfikowane koło,po ustawieniu tego swoimi sposobami ,auto paliło gumę jak głupie.
Weź zatem jakiś pręt,włóż go przez otwór od świecy tak żeby spoczął na tłoku,a potem kręć wałem żeby znaleźć OT (najwyższy punkt) następnie spójż na znak i zobacz czy jest na kresce.

-Paliwo jest,ale czy w odpowiedniej ilości? Tutaj kłaniaja się wtryski,jeśli komp nie jest wystrojony odpowiednio pod wtryski 190,to niestety auto nie bedzie miało wolnych obrotów.Zwróć tez uwagę że paliwo musi być podane pod odpowiednim ciśnieniem,czy zmierzyłeś je?

Dawkowanie paliwa na wolnych obrotach zależy też od sondy,czujnika temperatury i TPS,o ile dwa pierwsze czujniki są łatwe do sprawdzenia i silnik kulawo,ale działa przy ich usterce,tak trzeci może namieszać więc też go należy sprawdzić,żeby komp wiedział kiedy ma zacząć regulować wolne obroty.

MIERNIK NA ZAKRESIE 20V STAŁEGO,W KOMPIE PODPINAMY POD D11,D22,na puszczonym pedale wartość ma wynosić o,5v.

Na razie tyle do sprawdzenia,o koło na wałku nie pytam ;)

_________________
Samochody dzielą się na: Japońskie i wyroby samochodopodobne.
SMS-sy kasuję bez czytania-wszystkie razem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL