Honda Club Wałbrzych http://honda-walbrzych.pl/ |
|
D15Z6 --> MINIME Z6+ http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=2411 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Pt, 04 sty 2013; 09:12:29 ] |
Tytuł: | Re: D15Z6 --> MINIME Z6+ |
A co za różnica czy głowica Y8 czy Z6? Przecież to to samo, a i tak wynika że nie musi zmieniać głowicy. Co do kompa to ja w D16Z6 też mam P06 (najłatwiejszy do przeróbki jest 11F0) |
Autor: | Jawor [ Pt, 04 sty 2013; 09:25:22 ] |
Tytuł: | Re: D15Z6 --> MINIME Z6+ |
Muzyk-Grzes napisał(a): A co za różnica czy głowica Y8 czy Z6? Przecież to to samo, a i tak wynika że nie musi zmieniać głowicy. Co do kompa to ja w D16Z6 też mam P06 (najłatwiejszy do przeróbki jest 11F0) Różnica troszkę w budowie głowicy i sprężaniu ale mi nie chodzi o to Wtryski i inne pierdoły z Y8 będą pasować bez większych przeróbek bo wiązka w Y8 tez jest na OBD2 tak jak w D15Z6 a D16Z6 jest na OBD1 |
Autor: | NouT [ Pt, 04 sty 2013; 09:32:52 ] |
Tytuł: | Re: D15Z6 --> MINIME Z6+ |
Głowicę mogę zostawić. Muszę kupić przejściówkę. Kompa kupię już przygotowanego do strojenia. Znam kolesia który tanio je ma. Poza tym do kupienia: klawiatura, wałek, wtryski B18C4 (mniej roboty), regulowane kółko (albo jak nie będzie kasy Y7), sonde 4 żyłową (niedawno sprzedałem ). Nie zostaje nic tylko zbierać graty. Poza tym muszę znaleźć kogoś kto potrafi rozwiercić ssaka pod przepustnice H22. Warto włożyć tłoki z D13? |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Pt, 04 sty 2013; 09:45:01 ] |
Tytuł: | Re: D15Z6 --> MINIME Z6+ |
Jawor napisał(a): Wtryski i inne pierdoły z Y8 będą pasować bez większych przeróbek bo wiązka w Y8 tez jest na OBD2 tak jak w D15Z6 a D16Z6 jest na OBD1 Pisałeś o głowicy a co do wiązki to skoro zostaje kolektor z D15Z6 to po co zmieniać wiązkę silnikową? Poza tym sama wiązka nie jest ODB2a czy ODB1 a wtyk kompa (wiązka silnik-komputer) Wtryskiwacze OK ,ale czy z B18 czy z D16Y8 wtyczka i przepustowość ta sama. NouT napisał(a): Kompa kupię już przygotowanego do strojenia. Znam kolesia który tanio je ma. Leń ,najlepszą zabawę zostawić innym.. NouT napisał(a): Warto włożyć tłoki z D13? Tak, pod warunkiem że ściągasz głowicę, bo jak inaczej chcesz je włożyć? Poza tym pisałeś że miało być tanio to po co zwiększasz nagle koszty? |
Autor: | NouT [ Pt, 04 sty 2013; 09:52:29 ] |
Tytuł: | Re: D15Z6 --> MINIME Z6+ |
Co do tłoków to masz racje, nie jest to konieczne... Tak tylko spytałem. Jeśli chodzi o wtryski z B18C4 to do D15Z6 Vtec-e podchodzą bez przeróbek, natomiast te z D16Z6 wymagają przeróbki wtyczek. Dostałem info od kolesia, który już to robił. Nie wiem kompletnie na czym polega regulacja na kółku rozrządu także będę tu w 100% polegał na waszej pomocy. |
Autor: | NouT [ Pt, 04 sty 2013; 09:56:57 ] |
Tytuł: | Re: D15Z6 --> MINIME Z6+ |
Cytuj: NouT napisał(a): Kompa kupię już przygotowanego do strojenia. Znam kolesia który tanio je ma. Leń ,najlepszą zabawę zostawić innym.. Zrobisz mi ładnie lampke VTEC'a naprzykład. Nudzić się nie będziesz :p |
Autor: | Muzyk-Grzes [ Pt, 04 sty 2013; 09:58:47 ] |
Tytuł: | Re: D15Z6 --> MINIME Z6+ |
NouT napisał(a): Jeśli chodzi o wtryski z B18C4 to do D15Z6 Vtec-e podchodzą bez przeróbek, natomiast te z D16Z6 wymagają przeróbki wtyczek. Ale to już ustaliliśmy pytanie było o wtryski B18C4 czy D16Y8 bo D16Y8 to +/- bliżniaczy VTEC jak D16Z6 tylko z VI gena. Ma natomiast takie samo kółko jak w Y7 i niereformowalnego kompa. |
Autor: | NouT [ Pt, 04 sty 2013; 10:00:11 ] |
Tytuł: | Re: D15Z6 --> MINIME Z6+ |
Muzyk-Grzes napisał(a): NouT napisał(a): Jeśli chodzi o wtryski z B18C4 to do D15Z6 Vtec-e podchodzą bez przeróbek, natomiast te z D16Z6 wymagają przeróbki wtyczek. Ale to już ustaliliśmy pytanie było o wtryski B18C4 czy D16Y8 bo D16Y8 to +/- bliżniaczy VTEC jak D16Z6 tylko z VI gena. Ma natomiast takie samo kółko jak w Y7 i niereformowalnego kompa. Proszę mi tu nie mieszać |
Autor: | Jawor [ Pt, 04 sty 2013; 10:01:16 ] |
Tytuł: | Re: D15Z6 --> MINIME Z6+ |
NouT napisał(a): Nie wiem kompletnie na czym polega regulacja na kółku rozrządu także będę tu w 100% polegał na waszej pomocy. Na tym żeby tłoki nie spotkały się z zaworami i w odpowiednim momencie były u góry he Jak chcesz doprężyć to ponoć lepsze są tłoki z D16A9 ale nie wiem czemu. Co do rozwiercenia ssaka to to też są koszta dość spore... |
Autor: | NouT [ Pt, 04 sty 2013; 10:08:02 ] |
Tytuł: | Re: D15Z6 --> MINIME Z6+ |
Cytuj: Co do rozwiercenia ssaka to to też są koszta dość spore... Wszystko kosztuje. To też nie jest modyfikacja na już. Po prostu chcę jak najwięcej się zorientować. |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |