Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

D15Z6 --> MINIME Z6+
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=2411
Strona 3 z 4

Autor:  And84 [ So, 05 sty 2013; 03:25:51 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

NouT napisał(a):
Poza tym muszę znaleźć kogoś kto potrafi rozwiercić ssaka pod przepustnice H22.

Nie problem jak chcesz to sie odezwij ;)
Odrazu warto kanały poprawić

Autor:  bydle [ Śr, 11 lut 2015; 09:40:07 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

Niestety nie mam dostepu do tej czesci forum a dokladnie temu tematu:

viewtopic.php?f=4&t=1921&start=40

A kolega napisal takie zdanie w tym temacie w drugim poscie:

"ps: Odpalaliśmy prawdziwego vtec'a na wtryskach 190cc i jak napisał były mega problemy z wolnymi obrotami (więcej w tym temacie viewtopic.php?f=4&t=1921&start=40)"

Jestem po swapie z D14Z2 na D15Z8. Wiazka byla dorabiana przez E2rd'a i jest wsadzony komputer P28. Wtryski zostaly sie seryjne od D15Z8. Niestety po odpaleniu auta problem jest taki auto nie pracuje na wszystkich cylindrach na wolnych obrotach - po wkreceniu go powyzej 1200-1500 auto juz chodzi normlanie w pelnym zakresie - moc ma w miare normlana. Zostalo przekopane wszystko - lacznie z ponowym demonatazem wiazki i sprawdzaniem czy wszystko gra. Podmieniane byly swiece, kable, aparat i wtryski tez byly podmieniane na te z D14Z2. Niestety problem caly czas ten sam. Iskra jest bo slychac po odlaczeniu ze iskra sypie o scianki, paliwo tez podaje bo swiece sa morke a poza tym jak odlacze ktorykolwiek wtrysk to auto zdecydowanie nie chodzi na jeden cylidner w pelnym zakresie obrtow.
Przy rozpinaniu kabli ze swiecami na ostatnim cylindrze (tym od aparatu zapolonego) na wolnych obrotach totalnie nic sie nie dzieje - zadnej reakcji silnika, na 3cim jakas tam lekka ale bardzo lekka reakcja jest, na 2gim i 1wszym auto wyrazie przygasa, badz gasnie reakcja jest bardzo wyrazna. Objaw taki jak by paliwo bylo podawane nie w tym momencie co iskra - nawet czuc je z rury wydechowej.
W weekend wymieniona uszczelka pod glowica, wsadzone walki i klawiatura od D16Z6 i zrobiony pomiar cisnienia - po 14 na kazdym cylindrze. Dodam ze rozrzad ustawiony jest dobrze na znakach.
Mnie juz rece opadaja i pomysly mi sie skonczyly. Dzwonilem w poniedzialek do Jogala ktory zasugerowal ze P28 moze nie obslugiwac wtryskow 190cc.
No i tak jakos wygooglowalem ten temat w ktorym padlo zdanie zacytowane powyzej. Niestety jak juz pisalem nie mam dostepu do tej czesci forum a chcialbym wiedziec jak wygladal u was ten problem z wolnymi obrotami na tych mniejszych wtryskach bo byc moze to jest faktycznie trop. Bede wdzieczny za odpowiedz jak to wygladalo albo podpowiedzi co jeszcze moze byc nie tak.

Autor:  NouT [ Śr, 11 lut 2015; 01:16:59 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

Wtryski od B18C4 wchodzą P&P. Możesz z nimi próbować. Po 14 ludziska powychodzą z pracy to któryś z naszych speców Ci pomoże. Cierpliwie czekaj.

Autor:  m26 [ Śr, 11 lut 2015; 04:15:23 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

Pierwsza rzecz to nigdy,ale to nigdy nie odłączaj przewodówpodczas pracy tego silnika,a jeśli już chcesz cylinder odłączyć,to wsadź w fajkę inną świecę,albo odłącz wtryskiwacz.
Druga sprawa:
Cytuj:
jest wsadzony komputer P28
przerobiony i wystrojony,ew.zmapą pod d15 ?Bo samo włożenie kompa da tyle co nic.
Wtryski 190 z tego co wiem normalnie można podpiąć pod p28,jednak trzeba go wystroić,jesli nic nie robiłeś z kompem to chociaz włóż wtryski 240,najwyżej będzie bardziej podlany przy depnięciu.
Jaki masz aparat zapłonowy? Czy koła rozrządu są od tego silnika (górne po zmianie wałka od d16z6),na który znak ustawiłeś dolne koło?

Autor:  NouT [ Śr, 11 lut 2015; 05:03:42 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

Właśnie... Nic nie napisałeś o mapie jaką masz wgraną. Mam nadzieje że mapa jest pod vtec-e. D15Z6 lub D15Z8. Wtryski tak jak pisałem wyżej. Tak czy siak kup z B18C4. Predzej czy pozniej cie to czeka.

Autor:  m26 [ Śr, 11 lut 2015; 05:23:55 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

Marcin,a nie podejda tam jekieś 240 obd2 ?Nie ma co pchać większych jak nie będzie tego dmuchał albo doprężał i ładował wałków conajmniej st 2

Autor:  NouT [ Śr, 11 lut 2015; 05:47:29 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

Ale B18C4 mają 240

Autor:  bydle [ Śr, 11 lut 2015; 06:34:13 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

Były podpinane 4 komputery i przerobione i nie przerobione. Z mapami seryjnymi i wystrojonymi. Rozrzad na 100% jest ustawiony wedlug znakow.

Autor:  NouT [ Śr, 11 lut 2015; 06:50:23 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

No to sam wykluczyłeś jedną z opcji. Zostają wtryski.

Autor:  m26 [ Śr, 11 lut 2015; 07:32:55 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

NouT napisał(a):
Ale B18C4 mają 240

Pokreciło mi się :lol:

Do bydła ( :D ):
Pytania nadal aktualne,jaki masz aparat,na który znak ustawiłes dolne koło ?

To może inaczej: do porawnej pracy potrzebne są iskra paliwo i ciśnienie sprężania

-iskra jest,jednak czy zawsze... do tego przyda się lampa stroboskopowa,którą trzeba na wolnych obrotach zapinać na niedziałający cylinder,czasem aparat robi nam psikusa i nie daje iskry tak jak trzeba,bo ma np. wywaloną oskę albo lożysko,czasem cierpi jeden cylinder,czasem więcej.Sprawdzanie iskry na wykręconej swiecy niczego nie da,bo pod ciśnieniem sprężania może się okaszać że iskra jest kulawa.Lampa pokaże czy nie ma przerw w dostawach prądu :)

-sprężanie mamy,ale czy w odpowiednim momencie? moje pytanie odnosnie nierządu nie jest wyssane z palca,bo różne rzeczy widziałem (u siebie też) ,zmodyfikowane koła,przerobione znaki,luźny klin,nieodpowiedni pasek.Moje auto też było złożone poprawnie,wzorcowo na znaki,jednak nie jechalo,przy odcięciu skrzywilo mi zawory,a wyło tak że auta które wyprzedzałem zjeżdżały na pobocze(co niektórzy pamiętają ;) ) okazało się że mam ostry wałek i zmodyfikowane koło,po ustawieniu tego swoimi sposobami ,auto paliło gumę jak głupie.
Weź zatem jakiś pręt,włóż go przez otwór od świecy tak żeby spoczął na tłoku,a potem kręć wałem żeby znaleźć OT (najwyższy punkt) następnie spójż na znak i zobacz czy jest na kresce.

-Paliwo jest,ale czy w odpowiedniej ilości? Tutaj kłaniaja się wtryski,jeśli komp nie jest wystrojony odpowiednio pod wtryski 190,to niestety auto nie bedzie miało wolnych obrotów.Zwróć tez uwagę że paliwo musi być podane pod odpowiednim ciśnieniem,czy zmierzyłeś je?

Dawkowanie paliwa na wolnych obrotach zależy też od sondy,czujnika temperatury i TPS,o ile dwa pierwsze czujniki są łatwe do sprawdzenia i silnik kulawo,ale działa przy ich usterce,tak trzeci może namieszać więc też go należy sprawdzić,żeby komp wiedział kiedy ma zacząć regulować wolne obroty.

MIERNIK NA ZAKRESIE 20V STAŁEGO,W KOMPIE PODPINAMY POD D11,D22,na puszczonym pedale wartość ma wynosić o,5v.

Na razie tyle do sprawdzenia,o koło na wałku nie pytam ;)

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/