Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

D15Z6 --> MINIME Z6+
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=2411
Strona 4 z 4

Autor:  Muzyk-Grzes [ Śr, 11 lut 2015; 08:07:58 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

bydle napisał(a):
Podmieniane byly swiece, kable, aparat i wtryski tez byly podmieniane na te z D14Z2. Niestety problem caly czas ten sam.

Wtryski z D14Z2 to chyba mniejsze wtryski niż D15Z6/8
W cytowanym przez Ciebie temacie problem polegał na wtryskiwaczach z D16Y7 ,które nie radziły sobie z dawkowaniem w silniku D16Z6/Y8 , Trzeba by poszukać jakie co ma wtryski i wtedy rozkminić, bo ja z "ręki" to nie pamiętam.

Cytuj:
Przy rozpinaniu kabli ze swiecami na ostatnim cylindrze (tym od aparatu zapolonego) na wolnych obrotach totalnie nic sie nie dzieje - zadnej reakcji silnika, na 3cim jakas tam lekka ale bardzo lekka reakcja jest, na 2gim i 1wszym auto wyrazie przygasa, badz gasnie reakcja jest bardzo wyrazna. Objaw taki jak by paliwo bylo podawane nie w tym momencie co iskra - nawet czuc je z rury wydechowej.

Wyglada na problem z zapłonem, skoro zaczyna równo pracować na wyższych obrotach to tu bym szukał, choć wolał bym sam tego posłuchać / obejrzeć.
Cytuj:
W weekend wymieniona uszczelka pod glowica, wsadzone walki i klawiatura od D16Z6 i zrobiony pomiar cisnienia - po 14 na kazdym cylindrze. Dodam ze rozrzad ustawiony jest dobrze na znakach.

A głowica jest z D15Z6/8? Ta econo?
Cytuj:
Dzwonilem w poniedzialek do Jogala ktory zasugerowal ze P28 moze nie obslugiwac wtryskow 190cc.

Mieć numer do Jogal :P
Generalnie wydaje mi się z opisu że to jednak problem z zapłonem, choć to tylko przypuszczenia i faktycznie może być to wina za małych wtryskiwaczy.

Autor:  Maxoff [ Śr, 11 lut 2015; 08:56:35 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

Wyjaśniając kwestię wtrysków poruszoną w temacie Cypress Green Pearl bo to w końcu w moim garażu było.

P06/P28 ma mapy dla wtrysków 240. U Grześka włożyliśmy (nie wiedząc o tym) wtryski 190 które są za mało wydaje dlatego były problemy. Bez poprawienia map i innych parametrów w ROM-ie, silnik nie będzie dobrze działał jeśli włożone są wtryski 190.

Nie przypominam sobie abym gdzieś widział gotowy ROM dla 190 a samo przeskalowanie to nie wszystko bo jest inny czas otwarcia co też trzeba ustawić. Sugeruję przeprowadzać test na wtryskiwacza 240 i najlepiej oryginalnej mapie i dopiero gdy na tym działa równo, spróbować z mniejszymi wtryskiwaczami.

To tyle z mojej strony.

Autor:  bydle [ Śr, 11 lut 2015; 11:25:11 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

Aparat zaplonowy mam zalozny seryjny od D15Z8 - byl podmieniany tez na inny od D15Z6 - bez efektu

Rozrzad byl ustawiony wedlug znakow na gornym kole i wedlug znaku na dolny kole tym ostatnim wedlug dziubka - ogolnie za pierwszym razem rozrzad zdejmowalem i ustawialem na wyciagnietym silniku i byl zalozony tak samo jak wczesniej. Nawet sprawdzalem ilosc zabkow - jest taka sama co na starym pasku. Na pret tez byl sprawdzany tak jak piszesz.

Wtryski dzisiaj podmienilem ale bez efektu lecz nie bylo nic przestrajane nic - tylko przelozenie i odpalanie. Cisnienia paliwa tez nie mierzylem.

Ogolnie dzieki za rady - sprobujemy go jeszcze przestroic i pomierzyc te rzeczy ktore popisaliscie. Naprawde dzieki za pomoc bo mi juz rece opadaja ten caly ten problem.

Autor:  m26 [ Pn, 16 lut 2015; 10:04:41 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

Masę komputera masz podłączoną do budy czy silnika,jeśli do budy to odetnij i pociągnij przewody na silnik (koniecznie odetnij,nie "dubluj" bo spalisz furę)

Autor:  Mkrs4honda [ Śr, 06 maja 2015; 07:20:50 ]
Tytuł:  Re: D15Z6 --> MINIME Z6+

I jak się skończyła historia z obrotami po minime?

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/