Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Pt, 29 mar 2024; 01:25:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: D15B2 na D15B7
PostNapisane: So, 13 gru 2008; 05:47:24 
Offline
Administrator techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 13 gru 2008; 05:22:47
Posty: 460
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Imię: Paweł
Honda:: Była Civic EG8 D15xx
Czy ktoś wykonywał samodzielnie przeróbkę silnika D15B2 na wielopunkt? W przyszły weekend zamierzam to zrobić i chciałbym się dowiedzieć za wczasu jakie mogą być problemy i co poza częściami wymienianymi w powszechnie dostępnych opisach może być jeszcze potrzebne? O odpowiedź proszę osoby z doświadczeniem w tej kwesti.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15B2 na D15B7
PostNapisane: N, 21 gru 2008; 10:19:46 
Ale robisz swap, czy tylko kolektor i inne pierdoly zmieniasz?


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15B2 na D15B7
PostNapisane: N, 21 gru 2008; 11:15:12 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 05 wrz 2008; 04:06:56
Posty: 490
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Oskar
Honda:: D15B7 EJ2
mini me

_________________
proch na membranach, dym na oponach - to o nas!


EJ2 rollin' on 16's <- KLIK!

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15B2 na D15B7
PostNapisane: Pn, 22 gru 2008; 02:44:36 
Offline
Administrator techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 13 gru 2008; 05:22:47
Posty: 460
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Imię: Paweł
Honda:: Była Civic EG8 D15xx
Nie robię swapa (silnik zostaje ten sam), nie robie też mini-me (głowicy nie ruszam, VTEC to nie będzie).

Zmieniam kolektor ssący wraz z niezbędnym osprzętem aby zasilanie paliwem stało się wielopunktem - operacja jest w toku.

_________________
Moja Ex Honda | Mój Blog | MotionSystems.eu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15B2 na D15B7
PostNapisane: Pn, 22 gru 2008; 04:47:54 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 05 wrz 2008; 04:06:56
Posty: 490
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Oskar
Honda:: D15B7 EJ2
A co chcesz tym osiagnac?

_________________
proch na membranach, dym na oponach - to o nas!


EJ2 rollin' on 16's <- KLIK!

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15B2 na D15B7
PostNapisane: Pn, 22 gru 2008; 09:29:26 
Offline
Administrator techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 13 gru 2008; 05:22:47
Posty: 460
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Imię: Paweł
Honda:: Była Civic EG8 D15xx
Jakieś +10KM, trochę więcej Nm oraz bazę do ewentualnego mini-me "na" D16Z6. Parametry powinny być zbliżone do seryjnego B7 - będzie go różniła jedynie skrzynia, w B2 jest dłuższa jeśli wierzyć specyfikacji.

_________________
Moja Ex Honda | Mój Blog | MotionSystems.eu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15B2 na D15B7
PostNapisane: Wt, 23 gru 2008; 11:35:49 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 03 lis 2008; 06:55:18
Posty: 140
Lokalizacja: Braszowice - DS
Imię: Artek
Honda:: Civic D15Z6
Z mojego doswiadczenia to calkiem duzo mozna osignac. tez przesiadlem sie z gaźnika na wtrysk wielopunktowy i powiem ze calkiem inna historia. wtrysk ciagnie od dolu i wogole szybciej sie wkreca. powodzenia w przykladkach

_________________
< < < No Drive No Fun > > >
www.honda-ds.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15B2 na D15B7
PostNapisane: Śr, 24 gru 2008; 03:55:27 
Offline
Uzytkownik zweryfikowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 05 wrz 2008; 04:24:50
Posty: 283
Honda:: Audi Avant 1.8T
osobiscie bym sie w to nie bawil, koszt napewn mniejsze niz swap, ale osobscie wolalbym odlozyc i wlozyc nowe serducho.

_________________
moja fura : viewtopic.php?f=22&t=2330


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15B2 na D15B7
PostNapisane: Śr, 07 sty 2009; 11:27:31 
Offline
Administrator techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 13 gru 2008; 05:22:47
Posty: 460
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Imię: Paweł
Honda:: Była Civic EG8 D15xx
MrcZk napisał(a):
ale osobscie wolalbym odlozyc i wlozyc nowe serducho.

Do swapa nie mam podnośnika do silnika więc bym tego sam w garażu nie zrobił (nie mówiąc już o tym, że szkoda mi kasy) - ja tam lubię robić rzeczy sam, większa satysfakcja a jak patrze na niektórych (a niestety chyba wiekszość) mechaników przy pracy, to stwierdzam, że sam zrobię niektóre rzeczy lepiej i będę miał przynajmniej pewność, że jest dobrze. Póki co zrobiłem konwersję na MPFI, jestem zadowolony, samochód jeździ od 2 tygodni bez problemów.

_________________
Moja Ex Honda | Mój Blog | MotionSystems.eu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: D15B2 na D15B7
PostNapisane: Śr, 07 sty 2009; 03:09:16 
Offline
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 21 wrz 2008; 09:53:55
Posty: 975
Lokalizacja: Wałbrzych
Imię: Andrzej
Honda:: EK4 B16A2
W modowaniu d15b2 pierwsze co to najlepiej włożyć MPFI .
Teraz powiedz tak szczerze jak tam osiągi polepszyły się i jak przebiegła cała operacja były jakieś większe problemy ?

_________________
Obrazek

Obrazek
Jada chłopaki w japońcach , nikt ich nie dogoni bo kręcą do końca....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL