Honda Club Wałbrzych
http://honda-walbrzych.pl/

D15B2 ---> B18C4
http://honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?f=8&t=2686
Strona 1 z 2

Autor:  Zwierzak [ N, 13 paź 2013; 07:44:30 ]
Tytuł:  D15B2 ---> B18C4

siemano przymierzam sie po zimie na swapa b16 do mojej 4g. obecnie siedzi w niej d15b2 z blokiem i skrzynia z d13 ale nie chce sie bawic w remont i modzenie tego tylko rpzerzucil bym odrazu wszystko na vti-owski sprzecik:D Teraz pytanie czy ktos to juz robil i jakich problemow i udziwnien mozna sie spodziewac. (wiem ze sa google itp. od tego ale wole zeby mi ktos kto to robil naswietlil temat a w razie W mogl podjechac i ewentualnie pomoc dlatego wale tu)

Autor:  Muzyk-Grzes [ N, 13 paź 2013; 07:54:14 ]
Tytuł:  Re: D15B2 ---> B16A2

Swap z D serii na B (B18C4) robił Haczek ,ale elektrykę robił mu EMG. Co do osób mających o tym pojęcie to kilka się znajdzie. Bo o ile sama przekładka "kadłubka" to pryszcz to podpięcie wiązek z B do elektryki D serii proste nie jest ,kiedy nie masz o tym pojęcia.

ps: Elektryka - Maxoff, m26 (choć rzadko mu się chce) Zajcu, a blok przekładka - Ozeh.

Autor:  Zwierzak [ N, 13 paź 2013; 08:12:06 ]
Tytuł:  Re: D15B2 ---> B16A2

samo swapniecie bloku ze skrzynia i tym co trzeba wsadzic to sobie ogarne ale wlasnie sama elektryka to nie dla mnie temat niestety:( jakby ktos polapany cos pomogl bylo by git. To i tak po zimie dopiero ale warto sie zaczac rozgladac w temacie bo tego troche jest

Autor:  Muzyk-Grzes [ N, 13 paź 2013; 08:21:22 ]
Tytuł:  Re: D15B2 ---> B16A2

Warto popytać chłopaków kto ,kiedy i za ile ewentualnie, bo wszyscy zapracowani i trudno dostępni.

Autor:  Zwierzak [ N, 13 paź 2013; 08:42:19 ]
Tytuł:  Re: D15B2 ---> B16A2

Bede mial graty to wtedy bede zawracal gitare bo i ja czas musze sobie zoorganizowac. Ale generalnie z rzeczy ktore wejda w miejsca starych to jak to jest:
-silnik ze skrzynia i polosiami wchodza na stare miejsca?
-jak polosie to zapewne zwrotnice chyba tez nie?
-chlodziara z wiatrakiem
-o hamplah nie mowie bo to wiadomo ze trzeba porobic

Autor:  Muzyk-Grzes [ N, 13 paź 2013; 08:55:38 ]
Tytuł:  Re: D15B2 ---> B16A2

Jak chcesz robić hebel to i zwrotnice musisz zmienić ,bo tarcze 242 mm są na innej zwrotnicy niż 262 mm czy 280 mm. Mocowania pasują do budy (bo VTI - EG6 ma B serię) Chłodnica to wiadomo że ta z D serii nie dała by rady.

Autor:  Zwierzak [ Pn, 14 paź 2013; 04:34:25 ]
Tytuł:  Re: D15B2 ---> B16A2

no no no :D Tylk otak czy silnik lezy na tych samych lapach co d15? bo slyszalem ze jakas lapa jest inna podobno.

Autor:  And84 [ Pn, 14 paź 2013; 07:35:57 ]
Tytuł:  Re: D15B2 ---> B16A2

łapy musisz mieć też z b-serii ( z b16a1 jakie były w 4 gen ) , pompe wspomagania no i napewno patyki do skrzyni

Autor:  Zwierzak [ Pn, 14 paź 2013; 01:12:38 ]
Tytuł:  Re: D15B2 ---> B16A2

Motor bedzie i tak z lapami takze podpasujemy i osprzet tez bedzie mial na sobie . A co do elektryki nie latwiej bylo by cala wiazke przeszczepic z b16 a nie podlaczac sie do fabrycznej wiazki? A wogole z tego co wdzialem roznica cenowa miedzy b18 a b16 jest niewielka takze jest to opcja :)

Autor:  NouT [ Cz, 17 paź 2013; 03:20:54 ]
Tytuł:  Re: D15B2 ---> B16A2

Jak bierzesz B16A2 to jedna łapa nie podchodzi, gdzies kiedyś czytałem jakiś projekt i miał problem chłopak. Poczytaj dokładnie która, ale wiem, że z EK4 się ja daje.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/