Auto-Strefa

Honda Club Wałbrzych

Klub fanów Hondy z Wałbrzycha i okolic




Teraz jest Pn, 20 lis 2017; 11:48:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: słupek D14a4, d16z6,y8
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015; 10:25:37 
Offline
Zarejestrowany uzytkownik

Dołączył(a): Pn, 16 mar 2015; 09:31:21
Posty: 18
Imię: Bartek
Honda:: ej9
Witam tak jak w temacie kupie goły słupek. Podczas jazdy przestał pracować cylinder drugi od rozrządu, zrobiłem pomiar ciśnienia i wyszło jakieś 0,5 na reszcie cylindrów wychodzi po 12. Remontować się chyba nie opłaca więc jak komuś zalega coś zdrowego to chętnie odkupię. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: słupek D14a4, d16z6,y8
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015; 10:41:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5641
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord Coupe CG4
Twoja sprawa czy nie warto remontować bo w sumie to nie panewka ci bokiem wyszła a winne są pierścienie lub uszczelniacze .A co zyskasz bez zmiany mapy i kolektora zakładając dół z 1,6? Za małe dawki paliwa ,które dodatkowo obciążą termicznie trzonki zaworów.

ps: Jak zakupisz blok z D14 (jak pisałeś na DSL spam na CKPL) to skąd wiesz czy nie będzie się za chwilę też nadawał do remontu? Mnie się wydaje że jeśli nie chcesz dłubać (czytaj drastycznie zwiększać moc silnika) to lepiej wyremontować swój blok i mieć pewność na kolejne setki tysięcy kilometrów że nic mu dolegać nie będzie.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: słupek D14a4, d16z6,y8
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015; 11:04:33 
Offline
Zarejestrowany uzytkownik

Dołączył(a): Pn, 16 mar 2015; 09:31:21
Posty: 18
Imię: Bartek
Honda:: ej9
chciałbym właśnie coś pogrzebać, żeby jednak chociaż te 130 KM było. Myślałem czy nie wyremontować dołu 1.4 i założyć głowice z6 ( też wyremontować). Kompletnie nie wiem co zrobić żeby to miało sens i było opłacalne, jest to moje pierwsze auto i szkoda mi się go pozbywać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: słupek D14a4, d16z6,y8
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015; 11:24:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5641
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord Coupe CG4
Tu musisz sam zdecydować na D14 z głowicą Z6/Y8 na pewno nie zrobisz tej samej mocy do wymieniając silnik na cały D16Z6/Y8. Tylko kupując silnik D16Z6/Y8 możesz się naciąć na złom a tu masz dół który i tak jest do remontu, ale już go kupić nie trzeba.

ps: Napisz skąd jesteś ,łatwiej bedzie cię gdzieś pokierować.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: słupek D14a4, d16z6,y8
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015; 11:50:54 
Offline
Zarejestrowany uzytkownik

Dołączył(a): Pn, 16 mar 2015; 09:31:21
Posty: 18
Imię: Bartek
Honda:: ej9
jestem z okolic Wrocławia. Tej samej mocy nie zrobię ale chodzi właśnie o to, że mam już ten blok silnika i nie muszę wydawać kasy, której i tak za wiele nie ma na kupno innego. Czy wymieniając pierścienie w moim d14 można go jakoś doprężyć przy okazji?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: słupek D14a4, d16z6,y8
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015; 12:27:35 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5641
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord Coupe CG4
Pierścieniami nie doprężysz ,ale żeby je wymienić trzeba ściągnąć głowicę.
I tu jest "myk" nisko splanowana głowica i cienka uszczelka dopręży silnik na pewno.
Jak zdecydujesz się robić swój blok to warto od razu sprawdzić stan panewek i przy okazji rozbierania wymieniać simeringi bo to żaden koszt a uszczelni silnik.

Jeśli chcesz zakładać głowicę Z6 to na razie nie ma co się bawić w remont obecnej tylko od razu kupować Z6 po remoncie będzie już głowica zamontowana i wyższy wałek na bloku D14 poradzi sobie bez strojenia do czasu dalszych prac.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: słupek D14a4, d16z6,y8
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015; 12:49:34 
Offline
Zarejestrowany uzytkownik

Dołączył(a): Pn, 16 mar 2015; 09:31:21
Posty: 18
Imię: Bartek
Honda:: ej9
Pierścieniami wiem, że się nie dopręża :) bardziej mi chodziło i jakieś inne tłoki no i właśnie o to splanowanie. Remontując blok chcę wymienić panewki korbowodowe (http://jdmshop.eu/czesci-Honda/czaesc-h ... nda-4B1930)
tyle, że nie wiem jak z pierścieniami bo mam do wyboru 2 rodzaje firmy NPR
(http://jdmshop.eu/czesci-Honda/czaesc-h ... WH30423STD)
(http://jdmshop.eu/czesci-Honda/czaesc-h ... R-SWH30362)
są do serii D, a jednak oznaczenie d14a4 nie mogę znaleźć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: słupek D14a4, d16z6,y8
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015; 01:40:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5641
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord Coupe CG4
Ty masz normalne pierścienie 1,2 / 1,5 / 2,8
z tych co linkowałeś to za NPR wolałbym te http://allegro.pl/pierscienie-tlokowe-h ... 12075.html lub szukaj w niższej cenie Teikoku (u nas w sklepie Auto-Strefa chłopaki ci znajdą)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: słupek D14a4, d16z6,y8
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015; 01:51:32 
Offline
Zarejestrowany uzytkownik

Dołączył(a): Pn, 16 mar 2015; 09:31:21
Posty: 18
Imię: Bartek
Honda:: ej9
czytałem, że firma Riken jest dobra, a na pierścieniach chyba nie warto oszczędzać. Jeżeli okaże się, że walnięty był dół, a głowica jest sprawna muszę w niej coś robić po za splanowaniem?

PS. temat chyba wypada przenieść w jakiś inny dział :) będę w nim zadawał pytania jeżeli coś będzie nie jasne :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: słupek D14a4, d16z6,y8
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015; 02:09:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009; 07:07:24
Posty: 5641
Lokalizacja: Wałbrzych / Stary Zdrój
Imię: Grzegorz
Honda:: Accord Coupe CG4
Spokojnie przeniosę ,ja zakładałem Rikena do D16Y7 ,ale Teikoku to pierwszy montaż w Hondach więc ciężko powiedzieć które lepsze.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Wordpress theme made by Sorel for Vladinho
phpBB3 theme made by Shadow_One, Wedytowane przez Free dla HondaClub
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL